Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Jahas, jos kävisi kaupassa hakemassa naposteltavaa. Sitten seuraamaan potkupalloa töllöstä. Harvemmin tulee muita kuin EM, MM ja El Clasicoita katsottua. Ja tulosvetoon vielä 3-0 varmuuden vuoksi ;)

Huomenta! En nähtävästi mennyt treeneihin, enkä nähtävästi käynyt kaupassakaan. :D Heräsin äskön läppäri sylissä sohovalta siihen, että isi lähetti viestin mulle. Oon vieläkin ihan puoliksi unessa.

Huomenta! En nähtävästi mennyt treeneihin, enkä nähtävästi käynyt kaupassakaan. :D Heräsin äskön läppäri sylissä sohovalta siihen, että isi lähetti viestin mulle. Oon vieläkin ihan puoliksi unessa.

Kombanwa! Ehkä ihan hyvä, että ne treenit jäi toiseen kertaan. Mitä sie oisit kaupasta hakenut, jotain herkkuja vai? :)

No sitähän mä loppujen lopuksi olen :) Mut ei kerrota kellekkään ;)

Tahtois niin mieli päästä saunaan. Voisin röhnötellä tunnin lauteilla ja nauttia olosta :)

Ei kerrota, pidetään se meiän salaisuutena ;) Miekin haluun saunaan, sellaiseen missä mahtuu lauteilla makaamaan ja saa nostettua jalat ylös! Pari litraa jääteetä mukaan niin voi makoilla ja nauttia vaan olostaan :D

No sitähän mä loppujen lopuksi olen :) Mut ei kerrota kellekkään ;)

Tahtois niin mieli päästä saunaan. Voisin röhnötellä ainakin tunnin lauteilla ja nauttia olosta :)
Sauna ois kyllä pop. Hitto, kun ei ole :(

Millä erotusmenetelmällä saan tietää tomaatin vesipitoisuuden?

ruuvipuristin.jpg

+
Szalka_petriego.jpg

+
926_1.jpg

:p

Ei kerrota, pidetään se meiän salaisuutena ;) Miekin haluun saunaan, sellaiseen missä mahtuu lauteilla makaamaan ja saa nostettua jalat ylös! Pari litraa jääteetä mukaan niin voi makoilla ja nauttia vaan olostaan :D
Mä voisin kyllä ottaa yhden kylmän everstin. Saunassa makoilu on ihanaa, vielä kun sais miehiset reidet siihen päänalle tyynyks ni täydellisyys ei ois kaukana :)

Sauna ois kyllä pop. Hitto, kun ei ole :(
Ei ole mullakaan enää. Syksysin sitä kaipaa erityisesti. Onneks mulla on kaira ni voin pakon tullessa kutsua itseni sinne saunomaan :)

Mä voisin kyllä ottaa yhden kylmän everstin. Saunassa makoilu on ihanaa, vielä kun sais miehiset reidet siihen päänalle tyynyks ni täydellisyys ei ois kaukana :)

Mie kun vältän tuota viisasten juomaa aina tuonne uuteen vuoteen asti niin pitää tyytyä sitten johonkin muuhun hyvään ja kylmään. Reisiä saa helpolla tyynyksi, tosin silloin pitää kelpuuttaa se muukin paketti ainakin hetkeksi :lol2:

Back
Ylös Bottom