Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jaahas jaahas. Onko se taas viikonloppu duunia vai?Vasta ensiviikonloppuna :evil:
Viikon päästä ois vapaata ;)Jaahas jaahas. Onko se taas viikonloppu duunia vai?
Voi voi leppanaa :(Viikon päästä ois vapaata ;)
Edit. Siis kiinni olen tämänkin viikonlopun :(
No mutta sitten seuraavassa listassa taitaa olla kaikki viikonloput vapaata :D Et enköhän mä kestä ;)Voi voi leppanaa :(
Jaaha, se on kohta lähdettävä Turkuun.
Vasta ensiviikonloppuna :evil:
Aattelin poiketa kaavasta ja olla siellä kuin pyhäkoulutyttöSäästä osa tuhmuuksista laivalle :D

Aattelin poiketa kaavasta ja olla siellä kuin pyhäkoulutyttö![]()
No sitähän mä loppujen lopuksi olenPieni ja viaton! :lol2:
Mut ei kerrota kellekkään ;)
Huomenta! En nähtävästi mennyt treeneihin, enkä nähtävästi käynyt kaupassakaan. :D Heräsin äskön läppäri sylissä sohovalta siihen, että isi lähetti viestin mulle. Oon vieläkin ihan puoliksi unessa.

No sitähän mä loppujen lopuksi olenMut ei kerrota kellekkään ;)
Tahtois niin mieli päästä saunaan. Voisin röhnötellä tunnin lauteilla ja nauttia olosta![]()
Sauna ois kyllä pop. Hitto, kun ei ole :(No sitähän mä loppujen lopuksi olenMut ei kerrota kellekkään ;)
Tahtois niin mieli päästä saunaan. Voisin röhnötellä ainakin tunnin lauteilla ja nauttia olosta![]()
Millä erotusmenetelmällä saan tietää tomaatin vesipitoisuuden?
Mä voisin kyllä ottaa yhden kylmän everstin. Saunassa makoilu on ihanaa, vielä kun sais miehiset reidet siihen päänalle tyynyks ni täydellisyys ei ois kaukanaEi kerrota, pidetään se meiän salaisuutena ;) Miekin haluun saunaan, sellaiseen missä mahtuu lauteilla makaamaan ja saa nostettua jalat ylös! Pari litraa jääteetä mukaan niin voi makoilla ja nauttia vaan olostaan :D

Ei ole mullakaan enää. Syksysin sitä kaipaa erityisesti. Onneks mulla on kaira ni voin pakon tullessa kutsua itseni sinne saunomaanSauna ois kyllä pop. Hitto, kun ei ole :(

Mä voisin kyllä ottaa yhden kylmän everstin. Saunassa makoilu on ihanaa, vielä kun sais miehiset reidet siihen päänalle tyynyks ni täydellisyys ei ois kaukana![]()