Rasul Mirzaevin Bellator-debyyttiä saadaan odotella vähän aikaa...
Bellator featherweight ´Black Tiger´ accused of killing
Bellator featherweight ´Black Tiger´ accused of killing
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
The December Strikeforce show is set for 12/17. Gilbert Melendez vs. Jorge Masvidal for the lightweight title plus Gina Carano are targeted for that show.
Kuivanen Cage 16-eventissä Curt Warburtonia vastaan.
Tittelin peräänhän tuossa varmaan ollaan menossa, mikäli se Silvalla vielä on silloin, mutta haluaisin kyllä nähdä tämän matsin lhw:ssa. Se on kuitenkin Hendon sarja vaikka painoindeksejä kuinka katsoisi.
Hendo on itse sanonut, että haluaa siellä otella ja kaikki miehen uran saavutukset ovat tuosta painoluokasta. Middlessä Hendo ei mielestäni koskaan ole vakuuttanut.
Siinä tapauksessa minä toivon ettei matsi tule koskaan toteutumaan. LHW or nothing!Silva tuskin tähän suostuu, vaan haluaa pysyä mukavuusalueellaan. Middlessä annan ison edun Silvalle, mutta light hevarissa puntit tasoittuu hieman, vaikka underdogina Hendo siihen matsiin joka tapauksessa menisi. Pääni tosin lyön pantiksi, että tää otetaan MW:ssä.
Siinä tapauksessa minä toivon ettei matsi tule koskaan toteutumaan. LHW or nothing!
Viimeinen nykyisellä formaatilla."The Final season", olenko nyt missannut jotain?
Viimeinen nykyisellä formaatilla.
Fox televisioverkossa alkava on erilainen, ja matsit nähdään livenä.
Joo, toivottavasti Hendo ei tiputa enää 185 paunasiin. Katsoo vaikka sitä Shields matsia, Hendo on niin paljon parempi 205 divarissa.
Dana toki varmaan näkee märkiä unia siitä, että Hendo kävis ottamassa Fedor-voiton jälkeen turpaansa vielä kerran Silvalta mw:ssä.