🆕 KAMPPAILULAJIEN UUTISLINKIT 🆕

Meta title: 💥 Kamppailulajien uutislinkit – tuoreimmat iskut, käänteet ja kohut suoraan yhteen ketjuun

Meta description: Keskustelua kamppailulajien ajankohtaisista uutisista, otteluista ja ilmiöistä – linkit, analyysit ja nopeat reagoinnit samaan paikkaan.

376269548.jpg

.

Terve menoa minun puolesta, ainut huono puoli on se että siitä olisi pitänyt päästä eroon jo monta vuotta sitten.

Niinpä. Moni odotti että UFC 100.een olis tullut uudet introt yms. Hyvä että tulee jotain uutta, onhan tuota renkutettu jo ihan väsymykseen saakka.

The Ultimate Fighterkin ilmeisesti uudistuu kun se siirtyy FOX:lle. Sarja siirtyy perjantai illalle ja formaatti muuttuu siten, että joka viikko nähdään yksi live-ottelu. Ennen ottelua näytetään normaalisti aiemmin viikolla tapahtuneita juttuja.

Tästä puuttuu enää 24/7-kanava talon sisältä niin voitais muuttaa sarjan nimeksi UFC Big Brother.

Toisaalta uudistus on hyvä, koska valmenjat ja kisailijat eivät joudu niin pitkälle ottelutauolle sarjan kuvausten takia.

The Ultimate Fighterkin ilmeisesti uudistuu kun se siirtyy FOX:lle. Sarja siirtyy perjantai illalle ja formaatti muuttuu siten, että joka viikko nähdään yksi live-ottelu. Ennen ottelua näytetään normaalisti aiemmin viikolla tapahtuneita juttuja.

Tästä puuttuu enää 24/7-kanava talon sisältä niin voitais muuttaa sarjan nimeksi UFC Big Brother.

Toisaalta uudistus on hyvä, koska valmenjat ja kisailijat eivät joudu niin pitkälle ottelutauolle sarjan kuvausten takia.
Siinä kun oli vielä katsojaäänestys että ketkä halutaan nähdä matsaavan. :D

Tuffi on polkenut paikallaan kuin kuntopyörä viimeiset 10 kautta ja nyt on viimeiset hetket keksiä siihen jotain kiinnostavaa. Minusta Tuffille kävi juurikin BigBrother efekti, eli kaikki on nähty jo ja sarja ei yksinkertaisesti enää kiinnosta. En tiedä tosin tuoko nämäkään uudistukset sarjaan uutuudenviehätystä...

Mun mielestä sarja on muuttunut parempaan suuntaan kun sitä diibadaabaa on jätetty pois ja näytetty enemmän treeniä ja ottelijoita, ainoa vika siinä on ollut että talentit ovat olleet vähissä, ensimmäisillä kausilla on ollut tasokkaampaa jengiä, pitäisi tulla ehkä vain yksi kausi vuodessa niin ehtisi muihin painosarjoihin löytyä parempia edustajia, mut saa nähdä miten se nyt muuttuu sit Foxille mentäessä.

Mun mielestä sarja on muuttunut parempaan suuntaan kun sitä diibadaabaa on jätetty pois ja näytetty enemmän treeniä ja ottelijoita, ainoa vika siinä on ollut että talentit ovat olleet vähissä, ensimmäisillä kausilla on ollut tasokkaampaa jengiä, pitäisi tulla ehkä vain yksi kausi vuodessa niin ehtisi muihin painosarjoihin löytyä parempia edustajia, mut saa nähdä miten se nyt muuttuu sit Foxille mentäessä.
Olen samaa mieltä, mutta silti sarja olisi kaivannut jo pitkään muutakin piristystä. Esimerkiksi se Hw season sisälsi sellaisia mätisäkkejä ettei tosikaan. Nelson oli jo kova ukko ennen taloon menoa, mutta suurin osa ukoista oli todellisia testihäviäjiä. Schaub, Madsen ja Mitrione ovat ainoita tosi ukkoja koko seasonilta.

Olen samaa mieltä, mutta silti sarja olisi kaivannut jo pitkään muutakin piristystä. Esimerkiksi se Hw season sisälsi sellaisia mätisäkkejä ettei tosikaan. Nelson oli jo kova ukko ennen taloon menoa, mutta suurin osa ukoista oli todellisia testihäviäjiä. Schaub, Madsen ja Mitrione ovat ainoita tosi ukkoja koko seasonilta.
Niimpä, nyt tosin Fox uudistuksen myötä NFLlästä saattaa tulla muitakin ihan kohtuu atleetteja raskaaseen sarjaan, Mitrionet Schaubit sun muut eivät varmasti ole parhaita mitä sieltä voisi tulla.. Innolla ootan auttaako Fox merger yhtään tässä..

Tässä vielä Foxin mainosvideo joka on kohtalaisen onnistunut.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Hauskinta tossa foxi pätkässä on se, että dominoivin mestari A.Silva esiintyy siinä vain kun se viedään kerran mattoon :hyper:

Ihan vaan mietin, että ketä tuo Fox lähtee hypettään ja ketä ei :)

Back
Ylös Bottom