Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hei olipa hyvä kun nyt tulitte kaivamaan sitä pihatietä niin ei tule lähettyä salille eikä kauppaan..:jahas: ffffuuuuu...

t: nälkäinen ja kärsimätön

edit. ei saanu yhtään isompana tota kuvaa

Liitteet

• 220820111481.webp
    220820111481.webp
    87,6 KB · Katsottu: 188
JES! 'Vedetään hatusta' JATKUU!!!! VITTU UPEINTA KOMEDIAA KOSKAAN HETI KETOSEN JA MYLLYRINTEE KANSSA!

Ainoat komediahommat joille olen nauranut kuset huosuissa ja veet silmissä!

JES! 'Vedetään hatusta' JATKUU!!!! VITTU UPEINTA KOMEDIAA KOSKAAN HETI KETOSEN JA MYLLYRINTEE KANSSA!

Ainoat komediahommat joille olen nauranut kuset huosuissa ja veet silmissä!

Tosin uusilla henkilöillä, toivottavasti tulee yhtä hyvää settiä kuin vanhoillakin naamoilla.
---
Kävin taas mätkimässä golfpalloja. Tahtoo kiertämään!

Tänään kertailtiin koulus kirjoituksia varte, ja mulla tuli aivan ihme fiilis että vittu mähän osaan nämä, mutta silti oli vaikea luottaa itteensä ja sanoa niitä kun ei ollu yhtää muistikuvaa, että mistä mä nämä tiedän ja kuinka kun en muista lukeneeni niitä.. :hyvä:

No hitto tänne tuli melkonen vedenpaisumus yllättäen, ja kauppaan ois munkin pitänyt lähteä. Ei vaan ole kumppareita millä vois kahlata tuon "lätäkön" läpi.

No hitto tänne tuli melkonen vedenpaisumus yllättäen, ja kauppaan ois munkin pitänyt lähteä. Ei vaan ole kumppareita millä vois kahlata tuon "lätäkön" läpi.
Ei hätää, jos kukaan muu ei tule pelastamaan sinua vedän kumiset jalkaan ja kannan sinut kauppaan ;)

Naapurin mummon postiluukusta oli posti hävinnyt. Hyvä! Olenkin miettinyt että pitäisikö siitä postiluukusta kohta alkaa huutelemaan vai riittääkö pelkkä nuuskiminen.

Herttainen mummo. Minäkin haluaisin tulla herttaiseksi vanhaksi mummoksi. Asiassa on vain teknisiä haasteita. Vanhana herttaisena mummona puhuisin varmasti rivoja kaikille ja nauraisin partaani. Laittaisin kaikki dementian piikkiin.

Hitto, tonnehan tarttis kahluuhaalarit. :lol2:

Hitto, tonnehan tarttis kahluuhaalarit. :lol2:

Mie olin juoksemassa tuolla :D Taivas repes kun kaverin kanssa lähettiin lenkille, vajaa kymppi meni ja Auroran sairaalan kohdalla ja sitten Lintsin risteyksessä joutu ihan tosissaan kahlaamaan. Keskuspuistossa kanssa oli välillä sellanen fiilis, että juoksee joessa. Hienoa oli!

Back
Ylös Bottom