Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Te vain nukutte. Minä taas hetkellisen mielenhäiriön johdosta uin putkeen kaksi tuntia ja se meni yllättävän hyvin, vaikka nyt olenkin melko nuutunut. Harmi vain, että keksin vasta Stadikan kokeilla tuota uintisessiota ja sen takia juomana oli pelkkää vettä. Se sitten alkoi hölskymään kivasti vatsassa. Onneksi ei tullut kramppeja ja muutenkin osasin säästää voimiani. Äksen kävin keveyhköllä lenkillä ja toki Esterin hanuri alkoi vuotaa samantien.

Olen aika poika.

Olen aika poika.
Niin olet :) Tuli oikein sellainen patalaiska olo itselle. Mä en oo uinut enää sen jälkeen ku sen 16 vuotiaana lopetin. Sitä ku vuosikaudet melkein asu uimahallilla, ni sain siitä touhusta sitten kerralla tarpeeksi. Pitäis kyllä käydä joku päivä kokeilemassa edes sen verran, et vieläkö pysyy pinnalla :D

Voi helvetti, kävin kaupassa hakemassa itelle pari protskupatukkaa ja äidille karkkia(tosi on). Kaupan eessä nojaili vitusti skidejä, jotain 10-12 vuotiaita. Yhtäkkiä joku ES-Jonne, (160cm ja paino varmaan samanverran ku mulla) huutaa minkä kurkusta saa liikkeelle "HEEEI, VITUN LÄSKI, ANNA KARKKIA!!!" Katoin sitä jannua ja meinasin nakata ilkeän lausahduksen, mutta tyydyin vaan sanomaan "Mitä?" ja katsomaan tuimasti. Vastaus oli vähintäänki jäätävä, "että ei mitään."

Nyt oon 15 minuuttia miettiny, että mikä sais sen pojan nöyrtymään ja vastaamaan nuin. Jos se ois tr00gangsta, niin se ois huutanu ton uuestaan.
Ehkä se oli tuiman katseen ja matalla äänellä lausutun sanan kombinaatio, tai sitten ei viittiny huuella enempää.

Niin olet :) Tuli oikein sellainen patalaiska olo itselle. Mä en oo uinut enää sen jälkeen ku sen 16 vuotiaana lopetin. Sitä ku vuosikaudet melkein asu uimahallilla, ni sain siitä touhusta sitten kerralla tarpeeksi. Pitäis kyllä käydä joku päivä kokeilemassa edes sen verran, et vieläkö pysyy pinnalla :D

Minua taas harmittaa kovasti, että en kakarana aloittanut uintia. Olen kyllä miettinyt paljon tekniikkakurssille menemistä ihan sen takia, että oppisi liukumaan kunnolla ja tekemään päädyssä käännöksen. Vaikka nytkin polskin kuntouimariksi melko reipasta tahtia, menee uimiseni usein voimalla eteenpäin puskemiseksi. Hiukan kateellisena katson, kuinka kevyeltä kilpauimareiden meno viereisellä radalla näyttää. No, harvapa sunnuntaipolskija jaksaa paria tuntia uida altaasta poistumatta.

Minua taas harmittaa kovasti, että en kakarana aloittanut uintia. Olen kyllä miettinyt paljon tekniikkakurssille menemistä ihan sen takia, että oppisi liukumaan kunnolla ja tekemään päädyssä käännöksen. Vaikka nytkin polskin kuntouimariksi melko reipasta tahtia, menee uimiseni usein voimalla eteenpäin puskemiseksi. Hiukan kateellisena katson, kuinka kevyeltä kilpauimareiden meno viereisellä radalla näyttää. No, harvapa sunnuntaipolskija jaksaa paria tuntia uida altaasta poistumatta.
Kannattaa lähteä kurssille opettelee tekniikka, jos tykkää uida :)

Vatttttuuu. Pakko se on todeta että on hartiat/selkä vähä leventyny :D Aikasemmin on mahtunu s-kokoset trikoo paidat, tänää töissä mietin että mikä hitto nyt on pielessä niin hartioilta ei istunu paita ollenkaa ja kiristi ihan perkeleesti. Sillon ku oon sen paidan ostanu niin hyvin on mahtunu ilman ongelmia.. Ja sama yhen hupparin kanssa henkkamaukka ja naisten m-kokoa mutta niin pirun tiukka että ei pysty käyttämää enää :( Mutta onpahan edes jotain kehitystä tapahtunu :D

Jos mulla olis vipit, niin voisin kommentoida kuvia
lech.gif

^ niin teki! Komean voiton otti ja paikotellen kyllä aika "epäsuomalaisia" vetoja nähtiin :)

edit.

Naiselle, jonka reisistä jumala otti mallia kun kiveä loi, en suosittelis veteen menemistä..

Ai kauhea minkä tuntoiset takareidet :( Minuun sattuu. Ei pysty käveleen kunnolla. Ei auttanut venyttelykään, tarvitaan siis lisää ko.toimintaa.

Naiselle, jonka reisistä jumala otti mallia kun kiveä loi, en suosittelis veteen menemistä..
Mä luulin et se ois tuo kokonaismassa mikä sinne pohjaan vetäis, mutta nyt selvisi tämäkin.. Ihmekkös se rupeskin silloin teini-iässä tuntumaan ku ois petonia raahannut perässään :D

Back
Ylös Bottom