Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyä...

En ole juonut kahvia sitten klo.12 eilen. Päätä vähän särkee ja jumalauta että tee on paskaa aamusella. Meinasin laatata ja tuli tosi huono olo.

En ole juonut kahvia sitten klo.12 eilen. Päätä vähän särkee ja jumalauta että tee on paskaa aamusella. Meinasin laatata ja tuli tosi huono olo.
Sinnittele sinnittele. Kyllä se siitä. Kiität itteäs muutaman päivän päästä :)

Vanne kiristää päätä. Eihän se oo näiden asiakkaiden vika, et mä vihaan mun työtä. Melkeen hävettää ku välillä on niin tyly niille. Mitäs on niin idiootteja...
Argh! :curs: Onneks kohta on viikonloppu!

Sinnittele sinnittele. Kyllä se siitä. Kiität itteäs muutaman päivän päästä :)

Joo kyllä mä kestän. Ainut vain, että olen aika tasainen luonne ja nyt olen pari kertaa meinannut hermostua kun joku sanoo tai tekee jotain tyhmää :D

Sulla on loman jälkeinen stressi. Se menee ohi kun tottuu taas rutiiniin :)
Enpä usko et menee ohi muulla ku työpaikan vaihdolla. Ja se on työn alla kovasti!

Jaaha, oon sitten saikulla...

Viddu mitä paskaa olla kipeenä..

Ja selaan pakkista, vaikka pitäis lepäillä :david:.

Nonnih, aamureenit pykelletty ja tämän lukuvuoden kursseillekin on ilmoittauduttu, jeii! Nyt on kyl kiljuva nälkä, eli ei kun apetta ääntä kohti..

Poika: -Äiti, minkätakia istut joka ilta isän mahan päällä alasti hyppimässä?
Äiti vastaa hämillään: -Koska isällä on ilmaa mahassa ja koitan saada ne pois hyppimällä vatsan päällä!
siihen poika: -Ihan turhaa hommaa, ku sä oot lähteny töihin ni naapurin akka tulee tänne, menee polvilleen, ja puhaltaa ne heti sinne takasin.

Back
Ylös Bottom