Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA! Mitä vitun kärpäsiä täällä mun kotkanpesässä pörrää? Muistattehan että sarja on kiellytty alle 18 vuotiailta!

seagram muistuttaa jutuiltaa ja olemukseltaa ihan yhtä miestä kenen kanssa vietin joskus hauskoja hetkiä mökillä... :rolleyes: ikää tosin on enemmän mutta kuitenkin. perkeleen saalistajat

Viimeksi muokattu:
seagram muistuttaa jutuiltaa ja olemukseltaa ihan yhtä miestä kenen kanssa vietin joskus hauskoja hetkiä mökillä... :rolleyes: ikää tosin on enemmän mutta kuitenkin. perkeleen saalistajat

No kiva kuulla, ai-niin, meidän suvussa puhjetaan kukkaan vasta näillä maileilla. Mun äitipuoli on mua nuorempi:D Nyt pitää kiitää:)

Hölöpölö mua masentaa nyt jo ajatus siitä että huomenna on sunnuntai :( Onneks pääsee penkkaamaa kunnolla, paitsi jos mun varmistaja peruu........... Hittttolaineeeennn. Nyt kelpais lämmin hali ettei vaan iske syysmasennus :haart:

Ompas täälä hiljasta. Se olis sitten 14 tunnin ja 14 minuutin päästä lähtö salille selkätreenin merkeissä.

Ötyä.

Kotiuduttu duunista..."Herrasmiesten klubit", stadissa paikallaan...Olisi ollut seuraa tyrkyllä, mutta herrasmiehet eivät syö kuormasta....;)

Tätä yötä en minäkään vain voi, ohittaa ilman Topin muistoa...Lepää Rauhassa mestari...

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Huomenta! Hyvät unet takana, mikä oli todella positiivinen asia. Tänään on luvassa potkujen laskemista eli haasteita riittää.

Back
Ylös Bottom