Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Pandalla hienommat termit aamuiselle krapulaoksentamiselle :lol2:

Mie en tiennytkään, että pähkinät sisältää alkoholia :jahas: Nyt ei puhuta siis oksentamisesta vaan aika laamaannuttavasta tilasta. Kerran ennen on tullut maattua se viisi tuntia lattialla ennen kuin vanhemmat tuli kotiin ja vei sairaalaan. Nyt ei ollut läheskään yhtä paha, mutta ei siinä nukkua pysty.

Näin se on tämäkin työpäivä lusittu. Hyvän hävikin tein rysäyttämällä lattialle yli satasen edestä savustettua kalaa. Marinoin myös varpaani rapuliemellä. Onneks on huominen vapaata :D

Aijaa, oliko joku allerginen reaktio vai mistä tollanen kramppi tulee?

No miulla on molemmilla kerroilla ainoa yhdistävä tekijä ollut pähkinät suurina määrinä. Sairaalassa silloin tuli vatsa kuvattua ja kaikkea ja lääkäri siinä sitten totesi, että ohutsuoleen on muodostunut paljon kaasua joka ei jostain syystä etene vaan venyttää sitä ympäröivää kudosta. Kai tuo on sitten jonkinlainen osittainen suolistotukos.

Näin se on tämäkin työpäivä lusittu. Hyvän hävikin tein rysäyttämällä lattialle yli satasen edestä savustettua kalaa. Marinoin myös varpaani rapuliemellä. Onneks on huominen vapaata :D

Mitä niille kaloille tapahtui? Saitko viedä kalat kotiin?

Vittuako toi 5v. likka hymistelee wv:n mainoksessa. Totta vitussa siinä pitää olla kokoajan virtaava vesi kun höylällä vetää, kuka hullu sitä hanaa runkkaa siinä 20 kertaa edestakaisin, ja se faija alistuu, vittu mikä ääliö:lol2: Mulla on itselläkin Golf, pitää laittaa heti tänään myyntiin. Mä en halua olla "luonnonsuojelu"teeskentelyn kanssa missään tekemisissä:D Tekopyhää paskaa, tehdään ja myydään paljon autoja niin MAAILMA PELASTUU!

Kytät kävi kääntymässä tossa pihassa, heti pienet kuumotuksut päälle. Lähti onneksi samantien, mitäköhän mahtoi hakea vai kruisaivelitko muuten vaan. Tossa yhden pommin räjäytin mutta siitä on jo 2 vrk. Kaveri tuli kylään niin show mielessä heitinkin putkipommin enkä avaimia ikkunasta:D

Masu täytetty subilla ja nautittu päivä mitä mahtavimmasta seurasta. Tietäisittepä pojat millaista kyykkypersettä sain tänään katella sovituskopeilla ;)

Oon ollu tänään ihan robotti. Kaikki on tehty automaattisesti, täysin ilman keskittymistäni. Tulin äsken suihkusta ilman, että muistin menneeni suihkuun. Olen ajatellut paljon sitä kuollutta tyttöä, se olisi voinut olla kuka tahansa läheisistä kavereistani. Mitä minun pitäisi sanoa maanantaina koulussa, vai sanonko mitään?

Oon ollu tänään ihan robotti. Kaikki on tehty automaattisesti, täysin ilman keskittymistäni. Tulin äsken suihkusta ilman, että muistin menneeni suihkuun. Olen ajatellut paljon sitä kuollutta tyttöä, se olisi voinut olla kuka tahansa läheisistä kavereistani. Mitä minun pitäisi sanoa maanantaina koulussa, vai sanonko mitään?
Puhut asiasta ja jos se ei riitä, niin nappaat pari päivää sairaslomaa. Ei kai se huonokaan juttu voi olla, että mietit jotain ulkopuolista(?) tyttöä. :)

Back
Ylös Bottom