Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

Mun rakas on Lontoossa :(

Onkohan se musta ? ;)

Ei ole mellakoimassa senkin hölmöt :D Mä pelkään melkein enemmän sen auton kuin miehen itsensä vuoksi. En nimittäin jaksa katsella sitä masennusta ja kuunnella valitusta jos joku kehtaa tehdä autolle jotain.

Kyllä se on varmaan käynyt pistää kodin elektroniikan uusiks kun kauppoihin on vapaa pääsy..

^Proffat on rikkaita ja koulutettuja.

Vittu hajos näyttö :( Mutta ihan kiva on tällä makkrarin 32" datailla =)

Mua vituttaa taas mun kesätyö. En vaan kertakaikkiaan ole mikään vitun asiakaspalvelija luonteeltani. Lisäksi vanhat akat jotka ei tajua että nuori kesätyöntekijä ei voi muutamassa kuukaudessa oppia tuntemaan tuhansia eri tuotteita läpikotaisin, haistakaa vittu!:)

Facebookin chätti saa nyt pääkopan kiehumaa. Kyllähän se silloin toimii kun jauhaa kaverien kanssa paskaa, mutta sitten kun olisi jotain muuta vähän tärkeimpää eikä viittisi tuntia puhelimessa viettää niin ei, eihän tämä toimi sitte vitullakaan.

Facebookin chätti saa nyt pääkopan kiehumaa. Kyllähän se silloin toimii kun jauhaa kaverien kanssa paskaa, mutta sitten kun olisi jotain muuta vähän tärkeimpää eikä viittisi tuntia puhelimessa viettää niin ei, eihän tämä toimi sitte vitullakaan.
Se muuten tietää hämmästyttävän hyvin, milloin keskustelu käy tosi mielenkiintoiseksi tai koskee tärkeitä asioita, ja alkaa vittuilemaan aina juuri silloin.

Rahapäivä on vittumaisin päivä. Sitten kun rahat vähenee, niin heti helpottaa.

Tästä on jo kohta 20 vuotta, mutta tää ketju nosti mielikuvan esiin.. tiedä sitten onko kerrottuna hauska, mutta tilanteena oli.

Joskus junnuna kaveri päätti koittaa meneekö penkistä kymppisarja isommalla painolla ja mää tietty menin varmisteleen. Olin itse hieman epäuskoinen isohkon painon takia, mutta kaverilla oli ja on sinniä aika paljon...

Noh, eka viisi toistoa meni vähällä ähinällä. Kuudennella naama rupesi olemaan ravunpunainen ja seiskalla tuska oli kuin kottikärryä synnyttävällä. Kasilla naamalla levisi jo lievä sinerrys ja Mordorin kaikki tuska plus jätkä vihelsi kuin teepannu. Ysillä luulin nähneeni mustaa ohimoilla, ja odottelinkin, että noinkohan seuraavalla toistolla näen miten mustaksi muututaan.. siinä nostossa oli nimittäin todellista asennetta.

Tässä vaiheessa ajattelin itsekseni, että luojan kiitos vain yksi toisto jäljellä. Jostain syystä, ja ihan tahtomattani, suustani tuli ulos kuitenkin lakonisesti kuiskattu "Yksi". Kaveri katso mua lyhyen hetken hölmistynyt ilme naamalla ja samalla kaikki parin metrin säteellä repesivät täysin. Painot siinä tietty tippuivat rinnalla ja pääsin auttamaan ne pois (mikä jälkeenpäin ajatellen oli virhe, koska se etumatka olisi varmaankin riittänyt...).

Tuosta on sittemmin tullut vakiokommentti erittäin tiukan sarjan viimeisille toistoille; lakonisesti, haukotellen todettu "yksi".

Kaikki muut lähtee taiteiden (päihteiden) yöhön tai baariin tai muualle ottaa kuppia ja rentoutumaan, mutta meikäläinen sairastaa himassa ja lukee facebookista "jee kohta ottamaan bönthööö<333"-päivityksiä. Haisssstakaa vittuuuuuu!!

Back
Ylös Bottom