Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

:kuvia: Tuo on jo aikamoinen, olekko sie meinannut houkutella sen tulevan sulhon luoksesi laskemalla lettisi tornin ikkunasta ulos vai? :D

Kyllä tuo pehko tuonne napaan asti on, eli kyllä sitä aika mittavasti löytyy! :D Vielä pitää kuitenkin kasvatella, että ne miehet voi kiivetä neljänteen kerrokseen..

Foxy sanoi:
Onko sulla elly siniset silmät? Herttaista.

Jep, täältä löytyy sellaiset suuret ja siniset Bambi-silimät! Ja oikein viattomat. :p

Vaihdoin signaturen ja postaan tänne nyt jotta saisin mahdollisimman paljon näkyvyyttä. :jahas:

Höhhhöhöhööö kuunteleeko kukaa muu spotifyllä musiikkia? Mä hajoilen niin totaalisesti noille soneran nettitikku ja nettitakku mainoksille ettei mitään järkee :D

tikku:"Hei takku, kurkkaappa onko tuolla tynnyrissä bensaa!"
takku: "Aikas pimeää, ei oikein näy.."
tikku:"Tässä sulle vähän valoa" *heittää tulitikkuja*
takku:*sytyttää tulitikun* KABOOOOMMMM :D :D

Miulla kun ei ole äiti ollut petaamassa sänkyä enään pitkään aikaan niin nuo menee ihan rutiinilla kaikki. Vielä kun on vähän tuota pituuttakin niin sitä peittoa on helppo roikottaa niin, että se pussilakana asettuu hyvin :D

Kutsunko sut testipetaukseen ens kerralla kun vaihdan petivaatteet? :D

Höhhhöhöhööö kuunteleeko kukaa muu spotifyllä musiikkia? Mä hajoilen niin totaalisesti noille soneran nettitikku ja nettitakku mainoksille ettei mitään järkee :D

Kuuntelen ilman mainoksia :)

Kutsunko sut testipetaukseen ens kerralla kun vaihdan petivaatteet?
biggrin.gif

Ihan vapaasti, onpahan miustakin jotain hyötyä sitten :D

Minä en ole mikään, ketään neuvomaan... Mutta sanompa kuitenkin, kannattaa opetella käymään yhdellä ;)

Kaveri pyysi yhdelle, mutta sanoin, ettei yhden takia jaksa vaivautua :D Mutta osaan käydä kyllä yhdelläkin, jos sikseen tulee, ei ole ongelma.

Back
Ylös Bottom