Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
^ Itse sanon heti että ei osteta, kiitos ja hyvää päivänjatkoa ja lopetan puhelun ihmettelemättä sen enempää :D
Pari päivää sitten olin aivan yksin salilla, alhaalla jäähallissa oli meneillä jokin jääkiekkoleiri. Sitten salin ovi aukeaa ja sisään astuu kaksi sellaista 40-50 vuotiasta miestä, joilla kummallakin hieman kaljamahaa, yllään tavalliset shortsit - ei mitkään urheiluun tarkoitetut - ja kaulukselliset t-paidat sekä jalassa sandaalit. Oletin heidän olevan parin alhaalla pelaavan pojan isiä, jotka tulivat lämmittelemään jäähallista. Sitten kumminkin toinen laittaa tankoon molempiin päihin 20kg ja tekee ehkä 3 penkkipunnerrusta. Tämän jälkeen mies nousee ja kiroilee "Ai saatana, kun on raskasta!"
Toinen kaveri katsoo tankoa ja sanoo: "Annas ku mä koitan", ja menee penkille, tekee ehkä 5 toistoa. Sitten kaverit lähtevät pois salilta. :D
Isot pojat kylillä kertoivat, että kun madaltaa äänensä ja rupeaa kysymään huohottaen että mitä sillä puhelinmyyjällä on päällään, puhelu loppuu lyhyeen eivätkä soita toista kertaa.Puhelinmyyjät. Yrittävät tyrkyttää kännykkäliittymiä, nettiliittymiä, kanavapaketteja, kalsareita ja partateriä. Sit kun sanoo ei kiinnosta, niin silti pitää jatkaa vänkäämistä saatana. Luulis nyt menevän yhdelläkin sanomisella perille ettei kiinnosta :wall:
Noi aiemmin mainitut tahattomat vilauttelut on kyllä varmaan ihan yleisiä. Lipsahduksia sattuu...
Itselle kävi kerran niin että mulla oli ilmeisesti hieman liian anteliaat rintaliivit, ja päällä sitten v-kauluksinen urheilutoppi ja sellainen suht ihonmyötäinen huppari jossa on voimakas V-leikkaus edessä (ei mene edes vetskari ylös asti kiinni vaan sen kuuluu jäädä rintojen alle). Tein hauiksia mutkatangolla scotissa, ja siinä joudun ainakin itse isorintaisena naisena aika tarkasti alkuun asettelemaan ikäänkuin "tissit tiskille" jottei aivan litisty. Ähersin siinä aikani kunnes huomasin hieman merkitseviä katseita peilin kautta parilta mieshenkilöltä ketkä teki vipareita siinä peilin edessä vieressäni. Sarjan päätteeksi kun kohotin ylävartaloni pystyyn ja katsoin itseäni suoraan peiliin, niin huomasin että paita oli jotenkin hirttynyt vinoon ja mun rinnat oli siitä etukumaran asennon aiheuttamasta paineesta osittain pullahtaneet ulos rintaliiveistä. Onneksi ei näkynyt kuin puolet nänneistä mutta näkyipä silti... Nopeesti vaan nykäsin liivejä peitoksi ja nostin paitaa ylemmäksi ja eikun seuraavan sarjan kimppuun![]()

Peskää se sheikkeri, antakaa kuivua ja heittäkää pakastimeen yöksi. Haju lähtee.

Öö, voisitko tulla treenaan kangasalle joskus?![]()
Hehe... Ilmeisesti tälläinen salikomedia ei kauheesti haittaisi :lol2:
Tänään soitteli joku myyjä boksereista, mutta asiallisesti sanoin että nyt on työt kesken, niin en voi puhua ja lopetti siihen itse sitten se myyjä ja toivotteli päivänjatkot.
Kiitos nyt vaan sille sitten, ketä ilmesesti tartutti muhun vatsataudin :@ Söin just banaanin 20 minuutissa