Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei naille jenkkilan pojille pysty parjaamaan, jumalauta nama on ihan kauheita kavereita. Roboteiksi nimetty jo. Parhaimmillaan olen ollut 15. kun ampujia on suunnilleen 70. Ihan olen tyytyvainen ollut kun olen kuitenkin suomalaisista ollut paras useana paivana, kelit on hemmetin vaikeet ja kokemusta/harjoittelua ihan liian vahan alla tallaisiin kisoihin. Seliseli, mutta olen tyytyvainen :)

Toki nalka jai viela ja asesuunnitelmia viedaan eteenpain..

Kaira on mimmi mun mieleen kun harrastelee ampumista. Ois hienoo käydä mimmin kanssa aina ampumassa ja rakastella ruudin käryssä ;)

Kiitti Panda, paras mita kuulin tanaan tuli n.8-vuotiaan pojan suusta. "Monesko olit eilen? -Kuudestoista. -Vau! Se on tosi hyvin naissa kisoissa, varsinki ku sa oot nainen!" :D

Jestas oli kyllä taas turha baari-ilta. Ois kannattanu jäädä vaan himaan nukkumaan.

Vanhoja Top gear jaksoja katottuna.. Blaaah kai sitä vois unille kohta mennä. Vähän iltapalaa vielä.

Mie korvaan tällä hetkellä halipulaa katsomalla kuinka isot miehet halii ja vähän siinä samalla hakkaa toisiaan naamaan :D Kamppailulajit :haart:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Taitaa jäädä kahvit keittelemättä, ja jääpalat pysyköön erossa boxereista. Nimittäin meikäläinen nössöilee ja menee nukkumaan, jos sitä jaksais herätä 5.55 katsomaan UFC:n. Hyvällä säkällä ehtii nähdä co-main eventinki. Mutta nyt :zzzz:

Tuliki herättyä jo 3.55 eikä ollu ees yhtää väsy, mutta nyt on..

Mitähän sitä tänään tekisi, lähes jokainen lihas kipeä loppuviikon treeneistä, mutta hinku salille on kova... noh jos sitä kävisi vaikka lenkillä tai fillaroimassa jos ei sada.

Ei kannata kauhean lujaa siellä lenkille riuhtoa, ettei lihakset tule entistä kipeämmäksi.
Kannattaisikohan panostaa enemmän vaikkapa venyttelemiseen?

Piti mennä klo 23.00-24.00 välillä nukkumaan, että saa pian koulurytmistä kiinni. Sit aattelin, et no jos iha nopeesti käyn ABC:l kaverin kanssa = 5.55 takas himassa, kun katoin kelloa, hihi :D

Back
Ylös Bottom