Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No pitäis melkein, mutta millä mä pysyn hereillä siihen asti :confused:

Jos ei muute niin nukut muitten matsien yli ja laitat herätyksen vaikka kuudeksi niin ainakin näät sen. Ja varmaan pari muutakin matsia.

Näin itse tein aina kunnes tajusin että pari pulloa jotain energiajuomaa + kahvit päälle --> ei varmasti nukuta.

Ja kuule oikean Tito fanin pumppu hakkaa tässä vaiheessa jo siihen malliin, että pelkästään se jo estää väsyttämisen :D(tai no mistä mä tiedän fanitatko Titoo mut ihasama)

Taitaa jäädä kahvit keittelemättä, ja jääpalat pysyköön erossa boxereista. Nimittäin meikäläinen nössöilee ja menee nukkumaan, jos sitä jaksais herätä 5.55 katsomaan UFC:n. Hyvällä säkällä ehtii nähdä co-main eventinki. Mutta nyt :zzzz:

Ötyä...

Mitäs muille...?

Täällä toinen päivä menossa sitä itteensä...Eli :kakka:-tautia....Nyt jo vähän pysyy safkakin sisällä:rock:

Sen kunniaksi....

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Voih, paranemisia pyssylle. Toivottavasti olo helpottuu ja "kovenee" pian.

:haart:

Voih, paranemisia pyssylle. Toivottavasti olo helpottuu ja "kovenee" pian.

:haart:

Kiitoksia...Mustikkakeiton voimalla ...

Mitäs suosikkiTipu muuta?:)

Kiitoksia...Mustikkakeiton voimalla ...

Mitäs suosikkiTipu muuta?:)

No hyvä :)

Awww...tänään kiltisti kotona (stadi menee muuten sekaisin jos tuolla pyörisin tänäkin iltana) ja tehnyt oikolukuhommia. Neljä tehty, viisi jäljellä. :rolleyes: Pojat ollut ahkeria kirjottamaan...

Mitäs sinne muuta, joko partypläänejä on ruvettu kehittelemään? ;)

Back
Ylös Bottom