Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

No hyvä :)

Awww...tänään kiltisti kotona (stadi menee muuten sekaisin jos tuolla pyörisin tänäkin iltana) ja tehnyt oikolukuhommia. Neljä tehty, viisi jäljellä. :rolleyes: Pojat ollut ahkeria kirjottamaan...

Mitäs sinne muuta, joko partypläänejä on ruvettu kehittelemään? ;)

Ideaa on viety eteenpäin. Kaverikin jo vähän lämmenny. Sinähän voisit kyllä sitten tulla jääkaappina :nolo:...:kuola:/ kaapissa...

edit: Itse tuolla Stadissa mielellään kyllä pyörisin, mutta mutta...

Pieni sekasorto tekisi vaan hyvää tässäkin kalkkisten maassa ;)

Älä yllytä hullua. :D Eilenkin piti mennä katsomaan vain autoja kauppatorille ja törmäsin kotimatkalla kanadalaiseen kiekkojoukkueeseen, jotka haastoin plankkaamaan (planking) päävartion edessä. Hyvin onnistuivat haasteessa ja sitten mentiin mäkkäriin syömään. Hyviä aikoja ja muistoja tuostakin jää. Eli mitäs tänään? :D

Ideaa on viety eteenpäin. Kaverikin jo vähän lämmenny. Sinähän voisit kyllä sitten tulla jääkaappina :nolo:...:kuola:/ kaapissa...

edit: Itse tuolla mielellään kyllä pyörisin, mutta mutta...

Hahah, joo.... Muihin juhliin viedään iso kakku, josta pomppaa tyttö ulos, mutta teidän bileisiin roudataan jääkaappi.... :D

Hahah, joo.... Muihin juhliin viedään iso kakku, josta pomppaa tyttö ulos, mutta teidän bileisiin roudataan jääkaappi.... :D

Eikä mikä tahansa tyttö olekkaan, vaan C-3PO:n ja R2-D2:n "jälkikasvu"...En malta odottaa....:hyper:

Mikä meininki?

Täällä meno tämän näköistä :D

Täällä on enemmän tämänoloista...:D

synty4.gif

Eikä mikä tahansa tyttö olekkaan, vaan C-3PO:n ja R2-D2:n "jälkikasvu"...En malta odottaa....:hyper:

No on se kieltämättä melkoisen kinky asu, mutta silti toteutettavissa. :D

Tai sitten yllättää kaikki ja keksii jotain aivan muuta.

No on se kieltämättä melkoisen kinky asu, mutta silti toteutettavissa. :D

Tai sitten yllättää kaikki ja keksii jotain aivan muuta.

Siinähän se onkelma meillä suunnittelussa vähän on ? Miten yhdistää kaksi niin erilaista teemaa...?

Mä aion olla kyllä Pinhead !:rock:...On sevaan niin pähee...pinhead.webp

Siinähän se onkelma meillä suunnittelussa vähän on ? Miten yhdistää kaksi niin erilaista teemaa...?

Mä aion olla kyllä Pinhead !:rock:...On sevaan niin pähee...

katso liitettä 68844

Suits you, sir. :D Kuin hanska käteen.

Tai sitten pyöräilen paikalle kolmopyöräisellä, Liisa Ihmemaassa-asuun pukeutuneena. Siinä terroria, jos jollekin, tarpeeksi. :lol2:

Tulipahan käytyä saunassa. Yhtä ajokokemustakin rikkaampi.. Ehkä rujoin auto tähän mennessä. Valiantti jostain 60-luvun lopulta :jahas: 3.6 litranen kutoskone, 3-pykäläinen automaatti, ei ohjaustehostinta, rummut joka nurkassa ilman tehostinta jne jne. Eikä se meinannu pysyä käynnissä :D

Sit ois päässy limusiinin kyytiin mut oli niin saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatanan lihava nainen kuljettajana ettei pystyny millään. Ties mihin ois viel eksyny illan aikana. Miten voi joku oikeesti päästää itsensä sellaseen kuntoon? Vertikaaliset mittasuhteet ei juurikaan ollut ihmeelliset mutta kiloista kun puhutaan niin musta tuntuu etten vedä maasta niin paljoa. Oon kyllä heikko, mutta silti :urjo:

"se jokin" taas jäi uupumaan prkl. Millon löytyy se missä on oikeesti sitä jotain!?

"se jokin" taas jäi uupumaan prkl. Millon löytyy se missä on oikeesti sitä jotain!?

Lakkaa etsimästä...." Saat sen, mistä luovut " (c) Tommy Hellsten

Terveisiä perseestä!

Kiitoksia...Oliko siellä muita tuttuja, kuin sinä ?

edit : Hyviä painajisia kaikille omituisille yön otuksille...:zzzz:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tanaankin. Viimeinen paiva oli ja eka kertaa olin tilanteessa, jossa ruvettiin pohtimaan pitaako kisat keskeyttaa. Sen verran reilu ukkosmyrsky iski paalle.

Back
Ylös Bottom