Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päivän kolmas Burana myös täällä! :D
Ja ei kannatakkaan uhota, mää oon täällä sairastaessani harjoittanut pientä stalkkausta, ja näin ollen mulla on sun henkilöllisyys kohta selvitetty! :evil:
:wtf: Apuvaaa, joku päivä se on mun ovella ;x Noh, mitäs se neiti on saanut selville musta sairastaessaan :D?

:wtf: Apuvaaa, joku päivä se on mun ovella ;x Noh, mitäs se neiti on saanut selville musta sairastaessaan :D?

No tällä hetkellä se todennäköisin vaihtoehto on se, että olet oikeasti Ryan Giggs, ja valehtelet olevasi hyökkääjä, vaikka oikeasti olet keskikenttäpelaaja. Huomioi yhtäläisyys nimimerkkisi ja etunimesi Ryanin välillä. Tosin tässä tapauksessa sinun on myös täytynyt valehdella hiustenvärisi.

ps. ;)

No tällä hetkellä se todennäköisin vaihtoehto on se, että olet oikeasti Ryan Giggs, ja valehtelet olevasi hyökkääjä, vaikka oikeasti olet keskikenttäpelaaja. Huomioi yhtäläisyys nimimerkkisi ja etunimesi Ryanin välillä. Tosin tässä tapauksessa sinun on myös täytynyt valehdella hiustenvärisi.

ps. ;)
Damn you're good :D Well, at least I tried ;) Paitsi, että mä oon ikuisesti blondi :cry:

Mustat farkut ja Afflictionin paita päällä. Muija tulee töistä ja ensimmäinen kommentti on "VITTU SÄ NÄYTÄT HYVÄLTÄ" :hyper:

Ähm :nolo: Tässähän alkaa taas löytää jonkinlaista itsetuntoa takaisin. :dance:

Täällä on saatu metsästettyä kauan kadoksissa ollut itsetunto pikkuhiljaa myös takaisin :D
Korkealta on pitkä matka pudota! Siksi ei kannata pyrkiä kovin korkealle... :D

Kävin veljen kanssa koettamassa Peugeot RCZ:taa. Ei ollu kummonen. En vaihtais Hondaa moiseen. Et silleen. :)

Vittu mulla on elämäni pahin pääkipu kun viisanaa pidätin penkissä henkeä varmaan 4-6 toiston ajan (kevyttä työtä tein) ja sitten myöhemmin iskin pystypunnerruksessa vitun tangolla itteä päähä (60kg painoa). Vittu sitä jomottaa nyt.

Back
Ylös Bottom