Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Siulla on kuumetta ja pyörryttää ja minulla on paikat ihan hirveissä lukoissa, jalat ja selkä varsinkin :(. Sinä koitat nyt parantua ja minä koitan juosta päin seinää, että lukot aukeais, sitten potkitaan palloa :)! Kehitelläänkö joku superkuvio, millä saa koko joukkueen hämääntymään ?

Todellakin! Siinä saa sun muu joukkue itkeä, kun ne ei saa koskea palloon ollenkaan, kun kaksi hyökkääjää vetää kahestaan läpi!

Todellakin! Siinä saa sun muu joukkue itkeä, kun ne ei saa koskea palloon ollenkaan, kun kaksi hyökkääjää vetää kahestaan läpi!
Hihi :) Hmmh, pitäis varmaan kohta uskaltaa koutsille soittaa, etten nyt ainakaan kahteen viikkoon näy reeneissä/sinne tulee lähes samannäköinen naispuolinen tuuraaja :D Noh, syön ainaki Ben&Jerryn loppuun ja sitten ehkä soitan->

Superkuvio: elly pyörtyy kuumehöyryissä kentälle ja vastustaja joukkueen hoivaamisluonne herää. Sitten RatzQ kynää yksinläpi ja GOOOOAAALLLLL!!!

Edit. vitsi vitsi, ei kuumeessa oo kiva olla :( koitakkee parantuu.

Hihi :) Hmmh, pitäis varmaan kohta uskaltaa koutsille soittaa, etten nyt ainakaan kahteen viikkoon näy reeneissä/sinne tulee lähes samannäköinen naispuolinen tuuraaja :D Noh, syön ainaki Ben&Jerryn loppuun ja sitten ehkä soitan->

+ Muista sanoa, että sarjataso tulee varmaan nouseen, koska se tyttö pelaa paremmin! ;)

Voi hitsit. Mulle tulee ihan paha mieli siitä, että toisella on nuin totaalikyllästyminen jalkapalloon. Koitahan nyt sitten saada asiat järjestykseen sillä tavalla, että nurmellekin innostaa taas mennä. Tsemppiä! :hali:

Tää on seurausta siitä kun Pyr0 ei jaksanu koskaan opetella käyttää Fl Studiota :lol2:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Superkuvio: elly pyörtyy kuumehöyryissä kentälle ja vastustaja joukkueen hoivaamisluonne herää. Sitten RatzQ kynää yksinläpi ja GOOOOAAALLLLL!!!

Edit. vitsi vitsi, ei kuumeessa oo kiva olla :( koitakkee parantuu.

Oho, hei tuossahan on ideaa! Miksen mää oo koskaan tuota isse tajunnu? Kun miesten edustusjoukkue on reenaamassa, mennään paikalle ja pyydetään, että saanko mää tulla mukaan potkimaan. Futarimiehet on tunnetusti kohteliaita poikia, joten tottakai saan mennä, ja sitten oho, sattumalta mua alkaakin pyörryttää. Sitten joku urhea mies kantaa mut kentän laidalle, ja siellä kymmenkunta miestä hoivaa mua. :haart:

Ja kiitos paljon, yritän parantua pelikuntoon! :)

Pandakarhu sanoi:
Mutta kumpi tekee maalin? :D Kaatuuko kaikki lopulta egojen taisteluun? ;)

Vaihtoehdot ovat ne, että joko minä teen maalin, tai sitten PAINIOTTELU!

+ Muista sanoa, että sarjataso tulee varmaan nouseen, koska se tyttö pelaa paremmin! ;)

Voi hitsit. Mulle tulee ihan paha mieli siitä, että toisella on nuin totaalikyllästyminen jalkapalloon. Koitahan nyt sitten saada asiat järjestykseen sillä tavalla, että nurmellekin innostaa taas mennä. Tsemppiä! :hali:
Juu mulla käy varmaan taas silleen, kun aina ennenki käyny, eli ensimmäisen viikon mä oon vielä ihan onnellisena, ettei tartte ottaa iskuja vastaan kentällä, mutta toinen viikko on jo ihan hirveetä ja katson koko ajan youtubesta jotain World Cup hetkiä :D Mutta kiitos tsempeistä ja halista :)))
Painiottelu hah :D Sopii yrittää >: )

Juu mulla käy varmaan taas silleen, kun aina ennenki käyny, eli ensimmäisen viikon mä oon vielä ihan onnellisena, ettei tartte ottaa iskuja vastaan kentällä, mutta toinen viikko on jo ihan hirveetä ja katson koko ajan youtubesta jotain World Cup hetkiä :D Mutta kiitos tsempeistä ja halista :)))
Painiottelu hah :D Sopii yrittää >: )

Noinhan se tuppaa menehän! Määkin olin kerran viikon pois, kun oli se vamma sattunu ja kaikki oli pyllystä, mutta heti taas oltiin entistä suuremmalla innolla ottamassa palloa pois ja tekemässä maaleja sitte seuraavalla viikolla! :)

Minä yritän, ja voitan! :evil:

Noinhan se tuppaa menehän! Määkin olin kerran viikon pois, kun oli se vamma sattunu ja kaikki oli pyllystä, mutta heti taas oltiin entistä suuremmalla innolla ottamassa palloa pois ja tekemässä maaleja sitte seuraavalla viikolla! :)

Minä yritän, ja voitan! :evil:
Hmm, ehkä mun ei kannata uhota, kun elly kuiteskin pyyhkii mulla nurmikkoa :D
Plääh, päivän kolmas burana->

Mustat farkut ja Afflictionin paita päällä. Muija tulee töistä ja ensimmäinen kommentti on "VITTU SÄ NÄYTÄT HYVÄLTÄ" :hyper:

Ähm :nolo: Tässähän alkaa taas löytää jonkinlaista itsetuntoa takaisin. :dance:

note: Älä enään koskaan osta mustaviinimarjoja siivoomattomana. Prkl oon kahta pussia täyttäny kohta tunnin. Eihän tuota ole jäljellä, kuin 3-4 litraa enään :jahas:

Hmm, ehkä mun ei kannata uhota, kun elly kuiteskin pyyhkii mulla nurmikkoa :D
Plääh, päivän kolmas burana->

Päivän kolmas Burana myös täällä! :D
Ja ei kannatakkaan uhota, mää oon täällä sairastaessani harjoittanut pientä stalkkausta, ja näin ollen mulla on sun henkilöllisyys kohta selvitetty! :evil:

Back
Ylös Bottom