Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Joutuuko Ex-muijan tappamisesta vankilaan? Saako siitä saman kun ihmisestä??

Joutuuko Ex-muijan tappamisesta vankilaan? Saako siitä saman kun ihmisestä??

images
<----- Vain minä päätän kuka lähtee ja milloin lähtee!

:lol2:

Ei ollu ja vaikka oiskin ollut, niin mun nännit on off limits. Niistä ei saa vetää eikä niitä saa purra.

Ihan tylsää... :(

Eilen uidessa krampannut pohje on vieläkin arka. Ajattelin silti lähteä iltalenkille ja vetää kevyet kommandotreenit. En kyllä jaksaisi, eikä kiinnostuskaan ole huipussaan, mutta pakko mikä pakko.

Eeen suosittele, kohta on toinenki silmä punasena ja silmänympärykset mustana :hyvä:

Fine, juon sitten turvallisesti vaan mehua purkista :D Joo ja keksin vaihtoehdon tolle aina vaaralliselle suihkulle; laitan saippuat päälle ja menen ulos odottamaan vesisadetta! Siinä ei pitäis sattua mitään..:arvi:

Palasaippuaa ei kannata ainakaan käyttää :evil:

Joo herranjumala siihen ei kyllä lähdetä! Ihan vaan pumppupullosta..

Voi että mulla alkaa olemaa kädet kaunihisti kovettumia täys, koska oon kova unohtelemaa noita räpyläsuojia kotia... :D Kohta on niin sexyt ja miehekkäät kädet etttä huh

Vittusaatana kahdelta herätys töihin...

Nää on näitä kolmivuorotyön iloja..

Ja lauantaina kuuteen aamulla, voi perseeee :david:

Kuolema korjaa kohta. Iltaburanaa.

Eikä korjaa! Nyt lepäilet rauhassa ja paranet. Juot vähän vielä teetä ja sitten nukkumaan kiltisti.

Voi että mulla alkaa olemaa kädet kaunihisti kovettumia täys, koska oon kova unohtelemaa noita räpyläsuojia kotia... :D Kohta on niin sexyt ja miehekkäät kädet etttä huh

Miulla on kohtuu sileät kädet vaikka punttaa. Eikä mitään hanskojakaan käytetä. Kovettumista pääsee eroon kyllä, ne mitään hyödytä :D

Back
Ylös Bottom