Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä ny. Tykkäisit kuiteski. Pikkasen piiskaa siihen päälle :D
Joutuuko Ex-muijan tappamisesta vankilaan? Saako siitä saman kun ihmisestä??
Kiitos vaan myötätunnosta ..kele :D Ois ehkä voinu ajatella että kuulokkeiden johto on repun hihnan päällä ennen kun sitä reppua lähtee tempomaan..:jahas:
Joutuuko Ex-muijan tappamisesta vankilaan? Saako siitä saman kun ihmisestä??
Niin kauan voi nauraa, kunnes sattuu omalle kohalle ja saa ite tuntea sen tuskan :D
Ihan totta :D Uskaltaakohan tässä mennä suihkuunkaan saati sitten avata kruunukorkillista pulloa...tiedä miten vielä teloo itsensä..:wtf:
Ei ollu ja vaikka oiskin ollut, niin mun nännit on off limits. Niistä ei saa vetää eikä niitä saa purra.
Ihan totta :D Uskaltaakohan tässä mennä suihkuunkaan saati sitten avata kruunukorkillista pulloa...tiedä miten vielä teloo itsensä..:wtf:
Ihan tylsää... :(
Eeen suosittele, kohta on toinenki silmä punasena ja silmänympärykset mustana :hyvä:
Palasaippuaa ei kannata ainakaan käyttää :evil:
Kuolema korjaa kohta. Iltaburanaa.
Voi että mulla alkaa olemaa kädet kaunihisti kovettumia täys, koska oon kova unohtelemaa noita räpyläsuojia kotia... :D Kohta on niin sexyt ja miehekkäät kädet etttä huh
Voi että mulla alkaa olemaa kädet kaunihisti kovettumia täys, koska oon kova unohtelemaa noita räpyläsuojia kotia... :D Kohta on niin sexyt ja miehekkäät kädet etttä huh
Eikä korjaa! Nyt lepäilet rauhassa ja paranet. Juot vähän vielä teetä ja sitten nukkumaan kiltisti.