Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mistä perkeleestä te löydätte isoja jukurtticashewpusseja? Mää oon jo sittarin ja valintatalon kolunnut, isoimmat pussit olleet pirkan 100g :(

elly: Kannattaa kyllä parannella kunnolla... vaikka se luonnolle ottaakin ettei pääse treenaamaan.
Itselläni loppui viikko sitten antibioottikuuri mykoplasmaan ja ollut treenitaukoa yli kuukausi kun ei ole saanut nostaa sykettä.
Nyt saa pikku hiljaa alkaa kuntouttamaan... että ei se pari päivää tai viikkokaan esimerkiksi ole niin pitkä aika![]()

Takareisi! Tuosta tulee ihan väärät mielikuvat kun sie puhut miun pyllystä :jahas: Mihis sie niitä porkkanoita dippailet, joku kermaviilikastike vai?

Jep, ihan sellaiseen sipsidippikastikkeeseen, joka sekotetaan kermaviiliin. :p
Ja okeiokei, miten takareisi voi?![]()
Helevetin perekele. Piti lähtee viron risteilylle huomenna, mut eipä tullu taas ajateltuu kunnolla ja unohtu, et mun passi meni vanhaks viime vuonna, eikä ajokortti tai kelakortti käy :(
No mun tuurilla lankee mulle just se 400€:n sakko. Ois nii tehny mieli vergii ja lonkeroo :(Pitää vain toivoa, etteivät kysy passia. Harvemmin kyselevät laivalla.
No mun tuurilla lankee mulle just se 400€:n sakko. Ois nii tehny mieli vergii ja lonkeroo :(
"Mikäli matkustaja ei viranomaisen pyytäessä kykene todistamaan henkilöllisyyttään virallisesta matkustusasiakirjasta, saattaa hän saada pikakäsittelyssä maksimissaan noin 400 euron sakkorangaistuksen."Mikäs se tuollainen sakko on? Kaveri viimeksi kun yritti päästä laivalle, niin kysyivät passia ja käännyttivät takaisin. Kahdeksan kertaa käynyt, nyt ensimmäinen kerta kun kysyivät.
---
Suihku piristi liikaa, siispä lonkero!
Katsoin tänään elämäni ensimmäisen BluRay leffan! Ei vittuilua, kiitos :D