Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Keskiviikkoa kaikille! Ole elly varovainen ennenkuin lähet palloilemaan. Viimeksikin sairastit niin pitkään, et nyt parantelet varman päälle :)

Onkoha muute kellää täällä kans ollu sitä ongelmaa, että herätessä aina päätä särkee julmetusti? Mulla nyt yli viikon putkeen tätä ja hieman syö henkisesti <_< Omasta mielestäni nukun ihan hyvässä asennossa ja mul on tommone ns. terveystyynyki. (Ei, en ole juonut viikkoa putkeen :D)

Ootte höpsöjä! :)
Eikö oikiasti vielä saa pelata? :c
Awwitan isseni hengiltä, mun pomo soitti äskön mulle, että ne on siellä pelänny, että oonko mää hengissä ollenkaan! :)

Onkoha muute kellää täällä kans ollu sitä ongelmaa, että herätessä aina päätä särkee julmetusti? Mulla nyt yli viikon putkeen tätä ja hieman syö henkisesti <_< Omasta mielestäni nukun ihan hyvässä asennossa ja mul on tommone ns. terveystyynyki. (Ei, en ole juonut viikkoa putkeen :D)
Juo vettä.

Awwitan isseni hengiltä, mun pomo soitti äskön mulle, että ne on siellä pelänny, että oonko mää hengissä ollenkaan! :)

Kuinka tämä tapahtuu??? :D Älä ny sentään...

Elimistö kertoo kyllä, kun se on valmis treeniin.

HituC hassuja vaan :)

Sie se höpsö olet kun koitat väkisin kammeta ittes palloa potkimaan! Lepoa vaan, terveenä on sitten paljon mukavampi potkiskella eikä tarvitse heti olla uudestaan sairastelemassa.

Huh.... Käytetäänköhä tätä nykyää kidutusvälineenä ;s

images

Kiitos tästä! Vittu mitä paskaa! :curs:

Back
Ylös Bottom