Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Niinkö? Mää oon kuullu vähän samaa jogurtticasheweista! ;)

Voi pylly, oon saattanut lyödä esimiehelle luurin korvaan nukkuessani. :nolo:

Tuokin voi pitää paikkansa, mutta eikö silloin paras vaikutus tulisi jos nauttisi molempia? :D Eiköhän se siun esimiehes ymmärrä, että sie oot kipeä ja unissaan voi sattua pieniä lipsahduksia :) Kai oot rakentanut taas kunnon peittolinnan, pysyy lämpimänä ja voi sitä teetä siemailla rauhassa.

Tuokin voi pitää paikkansa, mutta eikö silloin paras vaikutus tulisi jos nauttisi molempia? :D Eiköhän se siun esimiehes ymmärrä, että sie oot kipeä ja unissaan voi sattua pieniä lipsahduksia :) Kai oot rakentanut taas kunnon peittolinnan, pysyy lämpimänä ja voi sitä teetä siemailla rauhassa.

Kyllä se ymmärtää, mulla on rentoja pomoja. Se todennäkösesti vaan nauraa mulle! :D

Ja tottakai on, täällä mää lipittelen teetä! :) Teen täsä jo pieniä suunnitelmia, että voisin rakentaa peittomajan päiväksi mun pikkuiselle parvekkeelle, jossa olisi varmaan mukava lueskella kirjaa. :)

Kyllä se ymmärtää, mulla on rentoja pomoja. Se todennäkösesti vaan nauraa mulle! :D

Ja tottakai on, täällä mää lipittelen teetä! :) Teen täsä jo pieniä suunnitelmia, että voisin rakentaa peittomajan päiväksi mun pikkuiselle parvekkeelle, jossa olisi varmaan mukava lueskella kirjaa. :)

Rennot pomot on parhaita, ei kukaan jaksa katsoa jotain hirveetä kalkkista :D Vai peittomaja parvekkeelle? Varo vaan ettei joku valveutunut kansalainen säikähdä siun puuhiasi :D

Rennot pomot on parhaita, ei kukaan jaksa katsoa jotain hirveetä kalkkista :D Vai peittomaja parvekkeelle? Varo vaan ettei joku valveutunut kansalainen säikähdä siun puuhiasi :D

Mää yritän pysytellä niin matalalla, ettei ne nää mua! :)
Siellä meitsi sitten salaa istuu peittojen keskellä, juoden teetä, syöden jogurtticasheweita ja lukien Neuvostoliitosta! <3____<3

800-Charm.jpg

"Lievää" Pakkis riippuvaisuutta havaittavissa :rolleyes:

Kyllähän taas piti herätä siinä kymmenen maissa... :D

Noh onneks vapaapäivä, voi käydä leikkaamas nurmikon ku niin komiaa säätä.

Kotona kipeenä. Mut hei, maanantaina työhaastattelu! GREAT SUCCES!!

Kotona kipeenä. Mut hei, maanantaina työhaastattelu! GREAT SUCCES!!

Wuhuu, onnee! Onks hyväkin paikka?

Mää sain suunniteltua seuraavan leimani! Huomenna varaamaan aikaa jeeeeee.

Mulla on kanssa ens tiistaina haistattelu. Harmi vaan, että veny, niinkin pitkälle. Ois voinnu jo tällä viikolla käydä rupattelee.

Kiitoskiitos. Ei pysty yhtään sanoo onko hyvä paikka vai ei :lol2: Myyntihommia ne olis mikä on mulle melko tuntematonta aluetta mitä nyt vähän nykyisissä töissä ollut myynnin parissa. Tarkoitus on vaan hakea kouluun ja opiskella tradenomiksi niin ajattelin hankkia ihan käytännön kokemusta alalta ennen sitä. Täytyy nyt mennä haastatteluun ihan kyselemään ja kattelemaan minkälaista se vois olla. Nykyiset hommat nakertaa niin paljon suuren osan aikaa ettei sinne oo järkeä mennä joka aamu kyrpä ottassa kun kerta muitakin töitä on olemassa.

Oli muuten Skrillexin keikka yks hienoimmista kokemuksista ikinä! :rock:

e. Allylle siiiiiis vastailin mut saatte työ muutkin tän lukea. Tän kerran :D

Hitto vie kun osaa närästää eikä apua ole saatavilla, kun rennietkin jäi kotiin. Mitenköhän mua närästää vaan kerran kuukaudessa, kun kuitenkin joka päivä lähes samat pöperöt tulee syötyä.

Saako udella millaista tatuointia on tulossa? :)

Kirsikankukkaköynnöstä käsivarteen :) Kunnollista half-sleevea tekisi mieli, mutta katsoo nyt miten pitkälle rahat ja aika riittävät... Voin heittää kuvaa kun on valmis.

Kiitoskiitos. Ei pysty yhtään sanoo onko hyvä paikka vai ei :lol2: Myyntihommia ne olis mikä on mulle melko tuntematonta aluetta mitä nyt vähän nykyisissä töissä ollut myynnin parissa. Tarkoitus on vaan hakea kouluun ja opiskella tradenomiksi niin ajattelin hankkia ihan käytännön kokemusta alalta ennen sitä. Täytyy nyt mennä haastatteluun ihan kyselemään ja kattelemaan minkälaista se vois olla. Nykyiset hommat nakertaa niin paljon suuren osan aikaa ettei sinne oo järkeä mennä joka aamu kyrpä ottassa kun kerta muitakin töitä on olemassa.

Oli muuten Skrillexin keikka yks hienoimmista kokemuksista ikinä! :rock:

Myyntihommat voi paikasta riippuen olla ihan jees. Kato vaan ettet päädy myymään mitään huijaustuotteita mummoille :D

Ääääääh uskon että oli hieno! Mäkin olisin tahtonut :(

Myyntihommat voi paikasta riippuen olla ihan jees. Kato vaan ettet päädy myymään mitään huijaustuotteita mummoille :D

Ääääääh uskon että oli hieno! Mäkin olisin tahtonut :(

Jees, kattoo nyt miltä haastattelussa vaikuttaa. Puhelimessa juteltu jonkun verran sen rekrytoijan kanssa ja vaikutti rehellisltä ja mukavalta tyypiltä mut esim. palkkauksesta ei oo ollut mitään puhetta vielä niin täytyy kysellä sitten paikan päällä minkälainen systeemi on. Ei pidä nyt vielä odottaa liikoja :)

Niin, ja sun ei tarvikkaan nähä mitään Skrillexejä sun muita kun oot nähnyt niin paljon jo kaikenlaista :D Prkleen maailmanmatkaaja!! Sais tulla lisää tänne Pohjolaankin noita hyviä deeejiitä! :dance2:

Hitto vie kun osaa närästää eikä apua ole saatavilla, kun rennietkin jäi kotiin. Mitenköhän mua närästää vaan kerran kuukaudessa, kun kuitenkin joka päivä lähes samat pöperöt tulee syötyä.

Sulla on miesten menkat?

Tykkäät kumminkin.

Back
Ylös Bottom