Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei x 3. Töiden jälkeen hieman väsytti ja otin tunnin päikkärit, kyllä teki gutaa.

Jep, sai kyllä hyvät naurut yöllä :D En tosiaan kenenkään kustannuksella tarkoita. Vaan yleensäkkin oli pirun hauskaa! :lol2:
Päikkärit on kyllä mukavia, mutta ainaki itseä tahtoo nukuttaa niiden jälkeen niin paljo, ettei kannata.

Päikkärit on ihan perseestä. Mä en oo koskaa tajunnu niiden ideaa... Paitsi ravintolatyöntekijöillä, koska niillä on päivärytmi muutenkin päin ties mitä. JA miten tehdään munakasta?? Mä en muista... Äsken käräytin pari kananmunaa pannuu kiinni :D

Päikkärit on ihan perseestä. Mä en oo koskaa tajunnu niiden ideaa... Paitsi ravintolatyöntekijöillä, koska niillä on päivärytmi muutenkin päin ties mitä. JA miten tehdään munakasta?? Mä en muista... Äsken käräytin pari kananmunaa pannuu kiinni :D

Yhtä munaa kohden ruokalusikallinen vettä. Sitte vatkaat munan(t) kunnolla ;) Pannulle hiukan voita ja pannu pittää olla kuuma!
Sitte keräilet sitä munalitkua keskelle pannua lastalla,
kunnes muna(t) on hyytyny tarpeeksi... :D

Edit. Tietysti suola ja pippuri, oman maun mukaan... Ei ole virallinen nk. omeletti, mutta tämä onki paljon parempaa :P

Ravintolatyöntekijöillä ei ole aikaa ottaa päikkäreitä, ne on töissä päivät ja yöt :D
Parhaan munakkaan (tai no, paistetun munan) saa voitelemalla pannun ja lätkäsemällä siihen 1-2 munaa riippuen siitä miten nälkä on. Sit antaa paistua sen verran että keltuainen jää vielä vähän löllöksi, mutta muna kuitenkin pysyy kasassa. Päälle paljon suolaa ja ketsuppia tai majoneesia.

Mää suunnittelen tässä parhaillaan leimaa itselleni :) Ylihuomenna pitäisi mennä juttelemaan asiasta/suunnittelemaan lisää ja varaamaan aikaa.

Jep, sai kyllä hyvät naurut yöllä :D En tosiaan kenenkään kustannuksella tarkoita. Vaan yleensäkkin oli pirun hauskaa! :lol2:
Päikkärit on kyllä mukavia, mutta ainaki itseä tahtoo nukuttaa niiden jälkeen niin paljo, ettei kannata.

Äh, kello soimaan sopivasti, eikä nuku liikaa. Ja samantien sängystä ylös, kun kello soi. Muuten menee päikkärit vituiksi. Taidanpa ottaa lonkeron ;)

Täytyy kokeilla tota munakasta huomenna uudestaan! Ja mähän oon niin vaimoainesta, siivoon ja pesen pyykit of course, kunhan tuleva mieheni hoitaa kaiken keittiöö liittyvän ja pitää mut ilman nälkää ni tullaa toimee paremmin ku hyvin :D

Täytyy kokeilla tota munakasta huomenna uudestaan! Ja mähän oon niin vaimoainesta, siivoon ja pesen pyykit of course, kunhan tuleva mieheni hoitaa kaiken keittiöö liittyvän ja pitää mut ilman nälkää ni tullaa toimee paremmin ku hyvin :D

Kyl sä tollaset hommat opit vielä. Treeniä se vaan kaipaa. Osta vaikka jotain kokkikirjoja taikka kato ohjeet interwebista. Sillä se lähtee.

Höhö, bussiin tunki pummilla joku känniläinen ja sitte bussikuski heitti sen ulos, niin tilanteen huomannut vanha akka alkoi kaakattaa "ei saa koskea matkustajaan, tosta nostetaan syyte!!!". Sitte känniläinen ja bussikuski molemmat uhittelivat toisilleen ja tulipa paikalle pari mamuakin uhoomaan, notta pitää hakata tollaset känniääliöt "kyllä mäki hakkaisin heti tollasen".

Mä istuskelin takaosassa ja kuvittelin mielessäni todella suuren ja voimakkaan facepalmin. Voi elämä mikä apinalauma. :D

Kolmanne, neljännen... No perkele avataan tuo kossupulloki vielä! Ja sitten mennään :dance2: :D
No ei, pitää sitä malttaa... Sunnuntait + alkuviikko on perseestä :(

Onneksi sitä kossua ei ole vieläkään :D

Tällä lähtee tämä ilta, jumalauta mitkä nostalgiavibat!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Mä niin muistan lämmöllä sitä aikaa ku itse opettelin ruokaa tekemään :D Näin jälkeenpäin lähinnä naurattaa kaikki ihan hömelöt mokat mitä silloin tuli tehtyä ja muistaa kyllä miltä tuntu ku sai jotain onnistumaan :)

Treenaa samalla myös perunoiden keittämistä ;)

Back
Ylös Bottom