Maahanmuutto

Meta title: 💥 Maahanmuutto – yksi aikamme kuumimmista yhteiskuntakysymyksistä ilman silkkihansikkaita, mutta faktoihin nojaten

Meta description: Keskustelua maahanmuutosta, integraatiosta, talous- ja turvallisuusnäkökulmista – näkemyksiä ja kokemuksia laidasta laitaan asialinjalla.

Ja Auvisiahan on sun mielestä sitten varmaan samalla volyymillä mitä itsemurhaiskuja, tai autopommeja, tai randomia riehumista AK-47:lla on tuolla Lähi-Idässä?

Ei se oli pointti koko tässä touhussa. Kun seinille puhuisi..

Maapallolla on päälle miljardi muslimia. Valitettavasti monessa lähi-idän maassa on sisällissota ja siitä kärsii myös viattomat peruseläjät, jotka ylläri ylläri ovat myös, MUSLIMEJA. Eli se, että on olemassa noita sekopäitä itsaripomittajia ei tee kaikista muslimeista pommittajia.

Tulisiko kuitenkin halvemmaksi/helpommaksi, että ensimmäisestä rikoksesta (josta voidaan tuomita vankeutta) lähetettäisiin kaveri vittuun tästä maasta? Tämä politiikka tehtäisiin selväksi kaikille maahanmuuttajille heti alkuvaiheessa.

Oletko eri mieltä?

Olen samaa ja eri mieltä. Tohon asiaan on aika vaikea ottaa perustellusti kantaa ilman tuntemusta noista systeemeistä millä noita pakolaisia ja turvapaikanhakijoita pyöritellään. Esim. sellainen tapaus jossa joku syyllistyy vaikka törkeään ryöstöön ja saa siitä vankeutta ja karkotuksen, ja tyyppi on sitten kotimaassa poliittisesti vainottu ja kohtaa siellä todennäköisen kuoleman, on ongelmallinen. Ja jos sitä ei voi takaisin kotimaahansa palauttaa niin minne sitten? Esimerkiksi Somaliassa ei edes varmaan ole ketään joka vastaanottaisi Suomessa tuomittua rikollista. Onko sitten reilua että se tyyppi pääsee pälkähästä ilman rangaistusta?

Mitenkäs esim. nämä ulkomaisissa vankiloissa olevat suomalaisrikolliset, onko niitä karkotettu takaisin Suomeen? Kummasti joku köyhempi maa kuten Thaimaa tai Meksiko suostuu majoittamaan ulkomaisia huumerikollisia ilman karkotusvaatimuksia, mikä on mielestäni ihan oikein, koska noissa maissa on kovemmat tuomiotkin. Mikä maa edes karkottaa ulkomaisia rikollisia? En kylläkään tunne asiaa ollenkaan.

Hajoileppa tohon nyt alkuunsa.

Koraani Su 9:5. Mutta kun pyhät kuukaudet ovat kuluneet, niin vuodattakaa pakanain verta missä tahansa heitä tapaattekin. Ahdistakaa ja piirittäkää heitä ja väijykää heitä kaikkialla, mutta jos he kääntyvät (oikeaan Jumalan uskoon), rukoilevat ja antavat almut, niin päästäkää heidät menemään. Jumala on totisesti anteeksiantava ja armollinen.

Koraani Su 9: 41. Lähtekää retkelle, kevyesti ja myös raskaasti aseistetut, ja pankaa alttiiksi varallisuutenne ja henkenne Jumalan asian hyväksi! Tämä on parasta teille, jospa sen vain tietäisitte.

Ootko sä tosissasi?? Tossako on sun argumentti sille, että muslimit ovat vaaraksi Suomelle? Et edelleenkään vastannut mun kysymykseen: Montako uskontoa kohtaan tapahtunutta rikosta olet kuullut, nähnyt tai lukenut Suomessa? (muslimien tekemää)

Haluatko, että alan lainaamaan tässä Vanhaa Testamenttia? :jahas:

Ootko sä tosissasi?? Tossako on sun argumentti sille, että muslimit ovat vaaraksi Suomelle? Et edelleenkään vastannut mun kysymykseen: Montako uskontoa kohtaan tapahtunutta rikosta olet kuullut, nähnyt tai lukenut Suomessa?

Ja sä et näe mitään riskiä kansoittumisessa jos ko. kirjaan uskovien väestö lisääntyy merkittävästi kovempaa vauhtia? Sano mulle yksikin järkevä peruste miksi Suomen pitäis ottaa näitä rajojensa sisälle?

Mun mielestä on kuvottavaa sovinismia jo pelkästään naisten peittäminen rätteihin. Niitä näkee jo täälläkin. IMO vastemielinen, ahdistava ja väkivaltainen kulttuuri jota ei soisi edes karvan vertaa tänne.

Mikä siinä suomalaisessa kulttuurissa sitten niin kovasti sylettää? Et hirveästi esitä perusteluita tuossa.

Ei suomalaisessa kulttuurissa mikään syletä vaan se että suomalaista kulttuuria ei ole sellaisena yhtenäisenä ryhmänä kuin annetaan ymmärtää. Kulttuuri muuttaa muotoaan koko ajan, kukapa -50 luvun suomalaista kulttuuria kai kaipaakaan, ja siten vetoamiset johonkin suomalaiseen kulttuuriin on yhtä tyhjän kanssa koska esim helsingin suomalainen kulttuuri on ihan eri kuin inarin tai ahvenanmaan.

Jotenkin niin oksettavaa tuo politikointi ja sormella osoittelu, mitä nämä "hyysäri-viherpiipertäjäpuolueet" (SDP,Vihr,KD) ovat tuon Norjan keissin jälkeen harrastaneet. Ensin avaudutaan miten koskettavaa siellä muistotilaisuudessa oli käydä, ja sitten kun kotimaan kamaralle päästään niin tanssitaan uhrien haudoilla ja yritetään käyttää tuota tragediaa oman puolueen kannatuksen pönkittämiseen (tai Persujen kannatuksen laskemiseen). Ihan sairasta touhua.

Ja sä et näe mitään riskiä kansoittumisessa jos ko. kirjaan uskovien väestö lisääntyy merkittävästi kovempaa vauhtia? Sano mulle yksikin järkevä peruste miksi Suomen pitäis ottaa näitä rajojensa sisälle?

Mun mielestä on kuvottavaa sovinismia jo pelkästään naisten peittäminen rätteihin. Niitä näkee jo täälläkin. IMO vastemielinen, ahdistava ja väkivaltainen kulttuuri jota ei soisi edes karvan vertaa tänne.

Täällä asuvat muslimit hyvä kun ovat koskaan edes avanneet Koraania. Sulla on nyt kuule harhautunut kuva suurimmista osista muslimeista. Eivät ne sen enempää elä Koraanin mukaan, kuin kristitytkään Raamatun mukaan. Koraanin mukaan alkoholi ja esiaviollinen seksi on syntiä, mutta baarit on täynnä mamuja juomassa ja iskemässä naisia. Miten tää on mahdollista?

Maailma muuttuu ja ihmiset liikkuu, elä sen asian kanssa. Tiedän, että olet yksi niistä joka haluaa sulkea Suomen syrjään muulta maailmalta, mutta valitettavasti se ei tänä päivänä enää onnistu ja hyvä niin..

Etkä edelleenkään vastannut mun kysymykseen. Onko se niin vaikeaa vai etkö tiedä mistä vastata?

Mä olisin ihan yhtä huolissani ihmisistä, jotka ottaa vanhan testamentin kirjaimellisesti. Onneksi nykyuskovaisten mielestä vanha testamentti on vanhentunut ja uusi testamentti on päivitetty versio. Se on kyllä siinä mielessä ihmeellistä, että yleensä muissa asioissa alkuperäistä pidetään parempana. Ihan kuin Jumala olisi muuttanut mieltään.

Niin, yritin tällä vain sanoa, että jos toi lainattu kohta oli koraanin nykyversiosta, niin se ei ole verrattavissa vanhaan testamenttiin ylläolevasta syystä johtuen.

Enkä sitten yritä puolustella kristinuskoa suhteessa islamiin. Mun puolesta molemmat saisi kadota maan päältä.

Ootko sä tosissasi?? Tossako on sun argumentti sille, että muslimit ovat vaaraksi Suomelle? Et edelleenkään vastannut mun kysymykseen: Montako uskontoa kohtaan tapahtunutta rikosta olet kuullut, nähnyt tai lukenut Suomessa? (muslimien tekemää)

Voit toki alkaa lainaamaan vanhaa testamenttia, mutta kristinusko perustuu nykyään uuteen testamenttiin. Uuden testamentin perussanomaa on anteeksi anto ja lähimmäisen rakkaus. Lainaapa siis uudesta testamentista kohtaa, jonka voisi tulkita niin että se oikeuttaa väkivaltaan. Mike tossa jo lainasikin koraanista pätkiä, joita ei ole kovin vaikeaa käsittää kirjaimellisesti. Nyt sä varmaan alat kertomaan mulle ristiretkistä, pedofiilipapeista ja ehkä jopa Breivikistä?

Täällä asuvat muslimit hyvä kun ovat koskaan edes avanneet Koraania. Sulla on nyt kuule harhautunut kuva suurimmista osista muslimeista. Eivät ne sen enempää elä Koraanin mukaan, kuin kristitytkään Raamatun mukaan. Koraanin mukaan alkoholi ja esiaviollinen seksi on syntiä, mutta baarit on täynnä mamuja juomassa ja iskemässä naisia. Miten tää on mahdollista?

Maailma muuttuu ja ihmiset liikkuu, elä sen asian kanssa. Tiedän, että olet yksi niistä joka haluaa sulkea Suomen syrjään muulta maailmalta, mutta valitettavasti se ei tänä päivänä enää onnistu ja hyvä niin..

Etkä edelleenkään vastannut mun kysymykseen. Onko se niin vaikeaa vai etkö tiedä mistä vastata?

Iskevät naisia kirjaimellisesti puistossa sit ku eivät muuten saa

Kerran sitä koraania ei avata ollenkaan, niin missäs ne muslimitytöt on siel baaris iskemässä kännissä suomalaisia miehiä?

[venom];3307940 sanoi:
Voit toki alkaa lainaamaan vanhaa testamenttia, mutta kristinusko perustuu nykyään uuteen testamenttiin. Uuden testamentin perussanomaa on anteeksi anto ja lähimmäisen rakkaus. Lainaapa siis uudesta testamentista kohtaa, jonka voisi tulkita niin että se oikeuttaa väkivaltaan. Mike tossa jo lainasikin koraanista pätkiä, joita ei ole kovin vaikeaa käsittää kirjaimellisesti. Nyt sä varmaan alat kertomaan mulle ristiretkistä, pedofiilipapeista ja ehkä jopa Breivikistä?

Niin kuin aiemmin sanoin, Koraania harva tänä päivänä, ainakin Euroopassa asuvat ja harvat kotimaissaankaan asuvat, kirjaimellisesti seuraavat.

En ala kertomaan itsestään selviä asioita en.

Suomessa tapahtui viime vuonna 110 murhaa / tappoa. Jos nyt oletetaan, että kaikki olisi suomalaisten tekemiä ja suomalaiset kun ovat kristittyjä, niin meinaako tuo nyt sitä, että kristityt ovat kauheita murhaajia, kun näin pienessä maassa murhattiin joku joka kolmas päivä? Rinnastetaanko tuo suoraan kristittyjen tekemiksi murhiksi?

Niin kuin aiemmin sanoin, Koraania harva tänä päivänä, ainakin Euroopassa asuvat ja harvat kotimaissaankaan asuvat, kirjaimellisesti seuraavat.

En ala kertomaan itsestään selviä asioita en.

Suomessa tapahtui viime vuonna 110 murhaa / tappoa. Jos nyt oletetaan, että kaikki olisi suomalaisten tekemiä ja suomalaiset kun ovat kristittyjä, niin meinaako tuo nyt sitä, että kristityt ovat kauheita murhaajia, kun näin pienessä maassa murhattiin joku joka kolmas päivä? Rinnastetaanko tuo suoraan kristittyjen tekemiksi murhiksi?

Moniko näistä kuoli iskuissa julkisiin kohteisiin?

Kerran sitä koraania ei avata ollenkaan, niin missäs ne muslimitytöt on siel baaris iskemässä kännissä suomalaisia miehiä?

Jos asut Helsingissä, niin valitse ihan mikä tahansa yökerho keskustassa, niin löydät sieltä mamutyttöjä. Onneksi ovat useimmiten sen verran hyväkäytöksisiä, etteivät ala iskemään kännissä miehiä. Suomalaisia tai ulkomaalaisia..

Sun yllätykseksi näillä mamutytöillä ei ole huntua, käyttävät minihameita ja juovat viinaakin. :wtf:

Jos asut Helsingissä, niin valitse ihan mikä tahansa yökerho keskustassa, niin löydät sieltä mamutyttöjä. Onneksi ovat useimmiten sen verran hyväkäytöksisiä, etteivät ala iskemään kännissä miehiä. Suomalaisia tai ulkomaalaisia..

Sun yllätykseksi näillä mamutytöillä ei ole huntua, käyttävät minihameita ja juovat viinaakin. :wtf:

Eipä oo näkyny

http://www.youtube.com/watch?v=jLsvkero2xQ Sanokaa, että miks suomees pitäs saaha 10% mamuja. Mikä pakko suomella päästä euroopan keskiarvoon tässäkin tilastossa.

"Suomessa on ensinnäkin menossa upea monikulttuuristuminen" WTF?!?! Sotaveteraanit paskoo vaippoihinsa, kun hoitajia ei ole varaa palkata tarpeeksi, mutta rahaa näkyy olevan liiaksikin asti jonkin Ahmed Abul Hussahussanin ja hänen sukulaistensa elättämiseen!

Onko sillä mitään väliä millä tavalla joku tapetaan?? On sullaki argumentti.

On, koska tuossa religion of peacen listauksessa on listattu pommi-iskut etc, terroriteot ja niihin rinnastettavat teot. Varmasti noissakin maissa tapahtuu tämän lisäksi tappoja ja murhia. Joten onpa sinullakin huomio tuossa postauksessasi.

11v ravintolassa työskennelleenä en nyt ihan noinkaan sanois. Aika harvakseltaan niitä siellä sitten näkee kuitenkaan. Yleensä kävijät oli ne pari samaa likkaa, että kyllä mamuissa oli kundit toisinaan jopa turhankin yliedustettuina. Voi toki olla, että olin sitten väärissä paikoissa töissä, mutta näin ainakin omalla kohdallani.

Back
Ylös Bottom