Käsittääkseni tämä ohjelma sopii hyvin myös yleisurheilijan peruskuntokauteen? Olen nyt siirtymässä juoksulajeista (400m, 800m) enemmän hyppylajien puolelle eli luonnollisesti salilla pitää tehdä enemmän töitä. Valmentajaa mulla ei tällä hetkellä ole, koska olin viime talven loukkaantuneena niin luonnollisesti en osallistunut valmennukseen (ja motivaatio nolla
). Varmasti syksymmällä homma taas jatkuu, mutta täytyy sitä ennen itse vähän rakennella peruskuntoa alle.
Ajattelin tehdä tuota perusohjelmaa (+keskivartalo jne jne.) ainakin nyt kaksi kertaa viikossa (treenit A ja B) ja lisäksi juoksentelua. Mielipiteitä tästä? Olisiko parempi pysytellä kehonpainolla tehtävien treenien parissa?
Niin joo, ja tuo viime vuoden loukkaantuminen johtui säären rasitusmurtumasta joka on nyt parantunut, siinä ei ongelmaa. Nosto tekniikat pitäis olla kutakuinkin kunnossa.
). Varmasti syksymmällä homma taas jatkuu, mutta täytyy sitä ennen itse vähän rakennella peruskuntoa alle. Ajattelin tehdä tuota perusohjelmaa (+keskivartalo jne jne.) ainakin nyt kaksi kertaa viikossa (treenit A ja B) ja lisäksi juoksentelua. Mielipiteitä tästä? Olisiko parempi pysytellä kehonpainolla tehtävien treenien parissa?
Niin joo, ja tuo viime vuoden loukkaantuminen johtui säären rasitusmurtumasta joka on nyt parantunut, siinä ei ongelmaa. Nosto tekniikat pitäis olla kutakuinkin kunnossa.