Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Minä tykkäsin tästä tänään...Vetivät tosi kovan setin ! IMO...Tuskan paras tänä vuonna.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Minä menen nyt nukkummaan. Toivomma, että Orioni suostuu aamusella yhteistyöhön uuden akkuakkusen kanssa. Hyvää yötä, höpönassukat :)

Mitä tuo Mjod tarkoittaa? Vissiin Norjalainen bändi? Hyvän kuulosta.

Olkapää kipiä ko toista sattaa kiekkopanosta tuli lauantaina ammuttua. :(

Kyllä Norjalainen ja todella hyvää oli livenä.. Surunauhat oli kundeilla käsivarsissa...mjød = Sima

Minä menen nyt nukkummaan. Toivomma, että Orioni suostuu aamusella yhteistyöhön uuden akkuakkusen kanssa. Hyvää yötä, höpönassukat :)

Samoin...Ötyjä Kairalle, myös Bicholle ja sitten kaikille meille yönmörökölleille....

Jep, surullinen tapahtuma.. Norskitki vissiin kovia ottamaan "simaa" :kippis1:

Edit. Öitä

Ötyjä...J3palle...

Oliks se leffa hyvä?

Pitkitettyä tehosteräimettä. Hyvin ois voinu leikata sen 30-45min leffasta pois eikä mitään ois menetetty, ois ollu jopa parempi ilman muutamaa lässytyskohtaa. Muutenkin sitä actioniakin oli onnistuttu rikkomaan jollain tylsillä kohtauksilla.

Pitkitettyä tehosteräimettä. Hyvin ois voinu leikata sen 30-45min leffasta pois eikä mitään ois menetetty, ois ollu jopa parempi ilman muutamaa lässytyskohtaa. Muutenkin sitä actioniakin oli onnistuttu rikkomaan jollain tylsillä kohtauksilla.

Harmittiko ko kettutyttöä ei enää ollu?

Mikäköhän siinä on et niistä venytetään venyttämällä nykyään ihan liian pitkiä. Ehkä tämän leffan malttaa sitten jättää odottamaan et ilmestyy dvd:lle :)

Back
Ylös Bottom