Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Apua, en minä jaksa nyt mitään biisejä tykittää ku syön, mut oon varma et Tepeltä löytyy jotain huikeeta tähän väliin :D Lupaan sit yhen laittaa ku oon evääni syönyt![]()
Minä tykkäsin tästä tänään...Vetivät tosi kovan setin ! IMO...Tuskan paras tänä vuonna.
Sima?Mitä tuo Mjod tarkoittaa? Vissiin Norjalainen bändi?
Mitä tuo Mjod tarkoittaa? Vissiin Norjalainen bändi? Hyvän kuulosta.
Olkapää kipiä ko toista sattaa kiekkopanosta tuli lauantaina ammuttua. :(
Hyvää yötä rinsessalleMinä menen nyt nukkummaan. Toivomma, että Orioni suostuu aamusella yhteistyöhön uuden akkuakkusen kanssa. Hyvää yötä, höpönassukat![]()

Minä menen nyt nukkummaan. Toivomma, että Orioni suostuu aamusella yhteistyöhön uuden akkuakkusen kanssa. Hyvää yötä, höpönassukat![]()
Kyllä Norjalainen ja todella hyvää oli livenä.. Surunauhat oli kundeilla käsivarsissa...mjød = Sima
Jep, surullinen tapahtuma.. Norskitki vissiin kovia ottamaan "simaa" :kippis1:
Edit. Öitä
Oliks se leffa hyvä?Moro porot! Pitäiskö tässä nukkua jossain vaiheessa?
Oliks se leffa hyvä?
Pitkitettyä tehosteräimettä. Hyvin ois voinu leikata sen 30-45min leffasta pois eikä mitään ois menetetty, ois ollu jopa parempi ilman muutamaa lässytyskohtaa. Muutenkin sitä actioniakin oli onnistuttu rikkomaan jollain tylsillä kohtauksilla.
Mikäköhän siinä on et niistä venytetään venyttämällä nykyään ihan liian pitkiä. Ehkä tämän leffan malttaa sitten jättää odottamaan et ilmestyy dvd:llePitkitettyä tehosteräimettä. Hyvin ois voinu leikata sen 30-45min leffasta pois eikä mitään ois menetetty, ois ollu jopa parempi ilman muutamaa lässytyskohtaa. Muutenkin sitä actioniakin oli onnistuttu rikkomaan jollain tylsillä kohtauksilla.