Vituttaa niin ankarasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Klep
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Vituttaa niin ankarasti – ketju jossa höyryt päästetään ulos ennen kuin pää räjähtää

Meta description: Keskustelua arjen ärsytyksistä, vastoinkäymisistä ja tilanteista jotka nostavat verenpaineen – tänne saa purkaa ilman filtteriä.

En saa mitä haluan.

Setä on hukkunu. :( Vituttaa faijan puolesta suunnattomasti!

Mä en kyllä yhtään tajua miksi kaikki valittavat kuumuudesta.

Haittaa vähän treeniä. Tai ehkä se on ilman kosteus enemmänkin, ei saa happea. Kaiken lisäksi söin turhan paljon 1,5 tuntia ennen treeniä ja se menikin aika kovaa penkin alle. Bonuksena ärsyttää joku ihmeen rapina joka kuuluu ulkoa. Katselin jo että onko siellä jotain, mutta mitään ei näy. Ehkä joku orava tai lepakko, tai kissa.

Oma tyhmyys vituttaa. Sitä uskoo, että ihminen pikkuisen edes muuttuis ja sen sanaan vois luottaa. Sitten näkee jo kilometrin päähän sen, ettei niitä taaskaan olla pitämässä ja sitten petytään. Pettynyt olen siihen toiseen ihmiseen, vihainen olen itselleni kun kuvittelin toisen voivan edes joskus pitää sanansa. Noh, paskoja vihanneksia. Kompostiin.

Kyllähän on ollu paska päivä. Aina näitten elämän hienojen hetkien jälkeen iskee helvetinmoinen tyhjiö ja kaikki tuntuu niin äärettömän turhalta. Maanantaina taas toteuttamaan itseään töihin mitä en halua tehdä ja missä korvaus on niin pieni että voisin vakavasti harkita jääväni sossun liksoille. Yhtä paljon jäisi rahaa elämiseen kaikkien pakollisten kulujen jälkeen ja vapaa-aika tuplaantuisi. Koittanu ettiä mielenkiintosempia hommia mut niitä on huonosti tarjolla ja nekin mihin on hakenut ei oo tuottanu tulosta. Opiskelemaan ajattelin hakea mutta sekin tarkoittaa automaattisesti sitä että koko nuoruus menee köyhyydessä kärvistellessä ja voihan helvetti mä sanon saatana.
Naisrintamallakin on ollut niin laittoman hiljasta jo pari vuotta ettei mitään järkeä mut ihmekös tuo kun ei saa suutaan auki missään ikinä tuntemattomille ihmisille kun on niin helvetin epäsosiaalinen hylkiö. Treenaamisestaakaan tule hevonvittua eikä kukaan sitä paitsi usko että harrastan salilla käymistä kun olen tällänen perkeleen heinäseiväs. Ei ole kärsivällisyyttää odottaa tuloksia.. Vittu.

Vituttaa, että odotin turhan pitkään tänne rekisteröitymisen kanssa ja joku muu ehti viedä nimimerkkini.
Vituttaa, että alaselkä on sen verran kipeä, ettei voi treenata kunnolla, eikä arvauskeskuksesta saanut kipulääkettä avuksi.
Vituttaa, että joutuu ens viikolla mahantähystykseen.

Ei mulla muuta, näin ensimmäisellä kerralla.

Luuri hajoilee. Tippu joku fucking lukitusnappi 97ministä ja nyt joutuu kikkailee ja oottelee että näppäimet menee itestää lukkoo, ei hyvää päiväää :D

Mikä Xcover?? Täytys jostain saada tohon uus nappula, täytyy marssia dna kauppaan tossa ens viikolla siiis ja kysellä vähä hintaa, takuisiin tuskin menee koska on luurisen verran monta kertaa tippunu. Vaikka en tota nappia mitenkää oo riuhtonu ni kyllä se ihan vaan itsestään tippui kesken biisien selailun :D Ääääärsyttää kaikki tekniset laitteet muutenki, koskaa mä en saa mitää toimimaa ja pysymää ehjänä :D

Mikä Xcover?? Täytys jostain saada tohon uus nappula, täytyy marssia dna kauppaan tossa ens viikolla siiis ja kysellä vähä hintaa, takuisiin tuskin menee koska on luurisen verran monta kertaa tippunu. Vaikka en tota nappia mitenkää oo riuhtonu ni kyllä se ihan vaan itsestään tippui kesken biisien selailun :D Ääääärsyttää kaikki tekniset laitteet muutenki, koskaa mä en saa mitää toimimaa ja pysymää ehjänä :D

Samsung Xcover 271. Ensin oli vanhempi malli, mutta päivitin sen uudempaan. Tosi hyvä ja kestävä luuri!

Luuri hajoilee. Tippu joku fucking lukitusnappi 97ministä ja nyt joutuu kikkailee ja oottelee että näppäimet menee itestää lukkoo, ei hyvää päiväää :D
Neiti on hyvä ja lataa sellaisen ohjelman joka lukitsee näppäimet kun puhelimen laittaa taskuun. Perustuu siihen etäisyyssensoriin. :) Ohjelman nimeä en muista mutta kerron kun muistan.

Edit. Ja saahan ne lukkoon kun painaa virtanäppäintä ja sieltä valitsee "Lukitse näyttö ja näppäimet".

Vituttaa suunnattomasti se, että joutuu pitää treenitaukoo ku joka paikkaan särkee/vihloo/venähdyksiä yms ihanaa. Ens viikosta tulee varmaa mahtava. Joka päivä 12h työpäivät ja työvuorot/vapaat sovittanu nii, et pääsen treenaamaan. No nyt ei sit treenailla, nii mitä, makaan himassa? Vielä mahtavampaa ois jos niinä vapaapäivinä satais vettä, nii ei vois ees makaa rannalla..

Back
Ylös Bottom