• Rekisteröidy ja osallistu keskusteluun. SHABOOM

Vituttaa niin ankarasti

Noo siin o onneks prepaidi ja 2e saldoo

Laardi

VIP
Ikä
45
Kaupunki
Espoo
Tilasin netistä kohtuullisen kalliit shortsit, merkiltä jonka olen havainnut sopivan hyvin epämääräiseen vyötärön suhde perseeseen ympärysmittaani. Paketti tuli ja sopivuus aivan taivaallinen. Ainut vain, että sovittaessa kaksi metallinappia irtosi kannoistaan. Oli vielä alanapit eli ei voi syyttää läskiä masua. Ja kun olen niin saakutin laiska lähettelemään takaisin niin taidan tyytyä tilanteeseen, ketään kiinnosta mitä sieltä sepaluksesta vilahtelee.

Seagram

Eläkeläinen
VIP
Ikä
41
Vituttaa kun kehenkään ei voi luottaa, kaikki ihmiset pettävät viimeistään silloin kun kuolevat ja jättävät sut yksin. Tai sä petät muut kuolemalla pois.

vituttaa runkut jotka luulevat tietävänsä asioista, ja esittävät em. asioita omana tietonaan. ottakaa selvää ja tutustukaa, kysykää siltä naapurin mummolta ennenkuin jaatte "tietoanne".

Ei muuten vituttas, mutta samat ruikuttajat ruikuttavat omaa paskaansa kaikista eniten. Eikä sekään vituta, mut joskus pitää ilmottaa asiasta?

Ikä
34
Elämisen tyhjyys. Jos vähentäis juomista niin ehkä päivät paremmiksi muuttuu?

Eilen salilla joku tosi laiha (ehkä 40kg TV sylissä) junnari teki "kyykkyä" 90kg:lla ja liikerata oli tota luokkaa ku tossa ylläolevan linkin jalkaprässivideossa. Järkyttävää katottavaa... täytyy varmaan ens kerralla käydä sanomassa, että ottaa siitä 70kg pois ja opettelee kyykkäämään syvältä, tai edes syvemmältä... En usko että kyseinen kaveri jaksaisi edes 50kg pohjasta saakka niin miks pitää egoilla ja käyttää ylisuuria painoja?

Ikä
38
Ei jumalauta että vitutti vielä 2min sitten enemmän kun ikinä aikasemmin. Kaveri soitti ja vittumaisesti nauraen kerto että yks vitun typerä juoppo mimmi ketä kävin parikk sitten kännissä naimassa on paksuna mulle. Olin aikasemmin kertonu sille että oltiin niin humalassa että en oo varma saiko se edes kumia ehjänä mun kullinpäälle..

Olin jo tunkemassa kulliani oksasilppuriin kun tuli tekstiviesti "hahaha, nyt ollaan tasoissa ku et lähteny sinne reissuun! ei se oo paksuna, ei kait enää edes asu tääläpäin.. :)"

oikeasti kyllä mie muksuista tykkään ja oma olis kiva mutta ei niitä nyt kukaan halua minkään random puliakan kanssa. Huh!!! Ehkä vittumaisin "jäynä" ever.

Nenätukossa=vetopois=väsyttää.

Selkä saatanan kipeänä toista päivää, tarkemmin sanottuna trapeziuksen alapää. En ole missään telonut / venäyttänyt, vaan nukkunut jotenkin kierossa. Luulisi sitä että saatana mahtuisi yksinään parisängyssä nukkumaan suorassa :curs:

Tänään piti olla kunnon jalkatreeni, mutta nyt ei ole toivoakaan ottaa tankoa niskaan... taidan jumputella pohkeet oikein kunnon jumiin...

karstakeuhko

Banned
Selkä saatanan kipeänä toista päivää, tarkemmin sanottuna trapeziuksen alapää. En ole missään telonut / venäyttänyt, vaan nukkunut jotenkin kierossa. Luulisi sitä että saatana mahtuisi yksinään parisängyssä nukkumaan suorassa :curs:
Kuulostaa tutulta. Kyseessä on ilmeisesti rintarangan alaosan fasettinivelten toimintahäiriö.. se vetää krampit ja tulee sellanen puristava tunne, istuminen ja selän päällä makaaminen pahentaa?