Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ötyä miljonäärit!

Hulkki tais olla perinteisella viron viinan haku ja huorissa käynti reissulla (Fit camp Orissaari). Eiköhän sieltä kohta tule päivitystä parin päivän sisään.

Viskiä ja viiniä, siinähän se ilta menee..

Voi perkele. Missä välissä mä syön ton sisäfileen. Oon vieläkin ihan ähky ja huomen lähen heti töiden jälkeen reissuun ja töissäkin on jo eväät valmiina. Prkl

Teidän pitäs pojat tulla tänne niin otettas vähän vinettoa ja parannetaan maailmaa..

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ei tosiaan tarvii ihan hetkeen syödä, sen verran tuli mätettyä grillisafkaa (lihaa) tuossa muutama tunti sitten. On se vain hyvää!

HV. Mie oon vetäny tänään kaks rahkaa, kaks karppinen-leipäsiivua metukalla ja palkkarin sekotettuna maitoon. Kai sitä vois siirtyä suoraan velocitylle kun ei tunnu tälläkään syömisellä tuo paino laskevan ja läski sulavan. Vittu.

HV. Mie oon vetäny tänään kaks rahkaa, kaks karppinen-leipäsiivua metukalla ja palkkarin sekotettuna maitoon. Kai sitä vois siirtyä suoraan velocitylle kun ei tunnu tälläkään syömisellä tuo paino laskevan ja läski sulavan. Vittu.

Voin lohduttaa sillä, ettei se paino tälläkään syömisellä putoa.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Back
Ylös Bottom