Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kyllä joutuu varmaan johki 85kg paikkeille vetää ennen kun rupee vatsa katoo. Jos sitä talvella taas söis kun eläin ja koittais kerätä voimia ja pihviä ens kesää varten :puntti:

Hitto kun onkin lämmintä Espoossa ja ilmankosteus melkoisen järkyttävä myös

Turussa myös. Duunissa kuittislipitkin menivät ihan rullalle kun oli niin kostea ilma.

Mul on kauhea määrä syömätöntä ruokaa jääkaapissa. Vitun hölmö kun piti ostaa niin paljon kaikkea ja ne varmaan menee osa vanhaks kun en taida olla viikonloppuna maisemissa :jahas:

Lähetä mulle. Just kävin kaupassa ja laitoin viimeiset rahani kananmuniin, lihapulliin ja maitopurkkiin. Olisin vielä halunnut suklaata mutta en ollut varma oliko tilillä tarpeeksi rahaa :(

No sanotaanko nyt ettei mulla varsinaisesti päkkiäkään ole :lol2: Ehkä kaks ylintä erottuu hyvin heikosti erittäin otollisessa valossa.

Lähetä mulle. Just kävin kaupassa ja laitoin viimeiset rahani kananmuniin, lihapulliin ja maitopurkkiin. Olisin vielä halunnut suklaata mutta en ollut varma oliko tilillä tarpeeksi rahaa :(

Lihapullia? Ally osti lihapullia? EkoAlly osti VALMISLIHAPULLIA??! :wtf:

;)

Voi ei!
Kävin kaupassa, ja ovien edessä oli kaksi 18" crossipyörää kaadettuna, siis ihan oikeasti metrin päässä ovista.

Sisällä näin kolme jonnea, kaikilla kroksit jalassa. Kahdella luikulla oli niin löysät/yli-isot vaatteet kuin voi olla, ja jengin johtajalla, plösöllä pikkupojalla oli ihan liian pienet vaatteet.
Ne siinä katteli siidereitä ja näki alkoholittomia kopparbergejä. Niitä hipelöi vähän aikaa, sitten siirtyi simaan ja sanoi jotain että "täs on vaan 0,6 promillee, mää voisin ostaa tätä".
Sitten ne otti kuitenkin eeässät hyllystä ja lähti iloisina kassoille. Myötähäpeä oli suuri.

Ps. Miten tehään promillen merkki?

Voi ei!
Kävin kaupassa, ja ovien edessä oli kaksi 18" crossipyörää kaadettuna, siis ihan oikeasti metrin päässä ovista.

Sisällä näin kolme jonnea, kaikilla kroksit jalassa. Kahdella luikulla oli niin löysät/yli-isot vaatteet kuin voi olla, ja jengin johtajalla, plösöllä pikkupojalla oli ihan liian pienet vaatteet.
Ne siinä katteli siidereitä ja näki alkoholittomia kopparbergejä. Niitä hipelöi vähän aikaa, sitten siirtyi simaan ja sanoi jotain että "täs on vaan 0,6 promillee, mää voisin ostaa tätä".
Sitten ne otti kuitenkin eeässät hyllystä ja lähti iloisina kassoille. Myötähäpeä oli suuri.

Ps. Miten tehään promillen merkki?

‰
Ctrl+C, Ctrl+V

Lihapullia? Ally osti lihapullia? EkoAlly osti VALMISLIHAPULLIA??! :wtf:

;)

Mietin että pitäisikö jättää tekstistä noi lihapullat pois ettei mun maine mene! Mainittakoon kuitenkin että olivat täyslihapullia ja päädyin niihin koska 1. tykkään kylmistä lihapullista ja 2. ainekset itsetehtyihin olisivat maksaneet enemmän. Mun kananmunatkin olivat riistomunia. Ja maito kevytmaitoa, hyi! Maitokahvi täyttää paremmin, joten juon sitä nyt viikon ajan niin säästän ruokakuluissa :D Voi Luoja mä olen säälittävä!

Alyssa: maksatko muuten lukukausimaksuja? Sinähän olet ymmärtääkseni jossain "oikeassa huippuyliopistossa"?

Joo, oliskohan ollut joku £3300 vuodessa. Tosin en mä niitä vielä maksa, mulla on Englannista laina mikä maksaa ne automaattisesti ja makselen takaisin sitten kun omat tuloni ylittävät £21k vuodessa. Ensi vuonnahan lukukausimaksut uusille oppilaille nousevat £9000/vuosi, mikä alkaa olla jo suht paljon, vaikka hallitus kovasti sanookin että vain harvat saavat laskuttaa niin paljon (bullshit, koko Russel Group eli ns. eliittikoulut laskuttavat täyden summan). Onneksi itse saan opiskella tutkintoni loppuun vanhoilla maksuilla... Vaikka kyllä mä varmaan tuosta koulusta maksaisin mukisematta enemmänkin, varsinkin kun on niin hyvät lainasysteemit.

Koko tutkinto tulee mulle maksamaan euroissa 20 000e. Ei se sinänsä paljon ole kun sitä miettii sijoituksena tulevaisuuteen.

Onneks huomenna pääsee mökille... Istun järvessä koko sen 5 päivää mitä mökillä vietän. Kaiken lisäks mun vissyt loppu ja natsi-siwa meni jo kiinni :jahas:

Mä varauduin kahdella 1,5 litran Orikinaali Vissyllä.

Toinen menny, toinen pakkasessa viilenemässä.

Haa saatana!

Mä varauduin kahdella 1,5 litran Orikinaali Vissyllä.

Toinen menny, toinen pakkasessa viilenemässä.

Haa saatana!

Vissykeisari perkele!

Toi orikinaali on kyllä ihan parasta vissyä. Lidlin versio on vaan niin paljon halvempaa.

Tossa ois Shell ja Alepa auki, pitäisköhän hakea vähän Vischyä. Maitoa onneksi on kun koukkasin S-marketin kautta treeneistä tullessa :D Ja metukkaa :kuola:

Back
Ylös Bottom