Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Kerro toki lisää. Eiköhän me sieltä, joku kiimaki vielä löydetä :D

Noku emmä muista mitä kaikkea siinä tapahtui. Ja jos kiimasta unta näen, niin sen kyllä muistaa yleensä.. *kröhöm* :lol2:

Kairalle kofeiinia ja sassiin!

Keskustasta pitäis käteistä käydä hakeen ku en muista kävikö tonne ehjäämöön kortti ollenkaan. Ulkona näköjään sataa kaatamalla eikä mulla tietenkään ole sontsaa mukana. Mennee vaikiaksi.

Keskustasta pitäis käteistä käydä hakeen ku en muista kävikö tonne ehjäämöön kortti ollenkaan. Ulkona näköjään sataa kaatamalla eikä mulla tietenkään ole sontsaa mukana. Mennee vaikiaksi.

Ai siellä sataa. Hitto. Pitäs koht lähtee polkee sinne teijän naapuriin.

Pinaattilettuja lounaaksi....voi että kun odotan syksyä, että pääsee suurentaa annoskokoja ja mättämään kunnolla sapuskaa naamaansa. Musta tulee pullukka. :D

Sukulaisia käytiin tänään hautausmaalla muistamassa ja kunnioittamassa. Kovin tuntuivat kaikki asiakkaat siellä olevan tyytyväisiä, ei ainakaan kuulunut valitusta mistään ja kaunistahan siellä olikin. Sotamuistomerkille kun siirryttiin ja ruvettiin tavaamaan niitä ristejä, niin vaikea oli piilottaa liikutustaan. Kuolinajastajahan luonnollisesti näki missä vaiheessa sotaa oli tullut lähtö mutta niihin oli kaiverrettu myös paikka missä soturi on kaatunut. Ei se varmaan muuten olisi ollut niin herkkä paikka mutta se kun niissä oli se kuolinpaikka niin viimeistään se herätti minussa suuret tunteet:(
Itse asiassa juuri tällä hetkellä katsellaan vanhoja valokuvia missä äijät ovat lähteneet tekemään Suur-Suomea:worship:

Hyvääää huomenta! Vaikka on torstai, EI VIELÄ OLE PERJANTAI!! Ööh? Vai mitenhän se nyt menikään. Örgh

Mitäs autoa meet pajottaa? Zetaa?

Rahkaa! Kai sitä vois treenien jälkeen poiketa kaupassa vielä, ostaa vaikka vähän bratwurstia(pekonia on jo, ajattelin kääriä nuo saksalaiset ihanuudet pieneen pekonipeittoon :kuola:).

Hitto kun onkin lämmintä Espoossa ja ilmankosteus melkoisen järkyttävä myös. Salillekin pitäis muka jaksaa vielä tän tuntikausien hikoilun jälkeen :jahas: - Ja missä on mun Ben & Jerry'sit?! :curs:

Hitto kun onkin lämmintä Espoossa ja ilmankosteus melkoisen järkyttävä myös. Salillekin pitäis muka jaksaa vielä tän tuntikausien hikoilun jälkeen :jahas: - Ja missä on mun Ben & Jerry'sit?! :curs:

Tuli piipahettuu Lespoossakin viime vkoloppuna, ihan uusia alueita löytyi Keskuksen takaa ku koiran kanssa käpötteli. Onks eqqu the boombox boy vieny sun jäden taas??

Tuli piipahettuu Lespoossakin viime vkoloppuna, ihan uusia alueita löytyi Keskuksen takaa ku koiran kanssa käpötteli. Onks eqqu the boombox boy vieny sun jäden taas??

No ihan varmaan on vieny. Jumankavita.. se sika :curs: Voisin potkia poikaa molempiin päihin jos vaan uskaltaisin.

Mitässe Kaira täällä päin?

No ihan varmaan on vieny. Jumankavita.. se sika :curs: Voisin potkia poikaa molempiin päihin jos vaan uskaltaisin.

Mitässe Kaira täällä päin?

Elä potkase. Menee pian varpaat rikki ku pojalla on nii rautainen perse ja pää umpiluuta :D

Kävin tuttuja morjesteleen siellä. Jos tilanne ois eri niin mä asuisin jo Espoossa, mutta aina ei asiat mee niin :)

Back
Ylös Bottom