Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Smoothit vetästy turpaan. Aamu herättelyä ja salille. Iltapäivällä nokka kohti Tamperetta ja siitä vielä kivenheitto ja ollaa perillä. Pitkä viikonloppu keskellä mettää serkkujen kanssa. Pääsee veke tästä ihmis hälinästä vähäks aikaa. Tuskin vois odottaa parempaa viikonloppua.

Oli vaikea nukkua, kun niska-hartiaseudun jomotuksen takia ei pystynyt olemaan selällään. Lavatkin jossain ihan kummallisessa jumissa. Katsotaan helpottaako puntti töiden jälkeen asiaa. Paljonkohan tätä romukroppaa voisi vielä kuormittaa?

Vääränlainen. Ei oo takabroileria ja tosiaan se väri on väärä. Pitäis olla identtinen ton mun del Solin kanssa. Joku vois ny vipata matalakorkosesti mulle 7,5 tonnia? Takuuvarma takaisinmaksu kun on toi vakiduunikin :D

Juuri pari pv sitten kiskasin osuuspankista 7k täsmäluoton ihan ok. koroilla, niin sain autorahotuksen maksettua pois. Netissä jätin hakemuksen ja seuraavana päivänä oli rahat tilillä. Helppoo kun mikä, tämä rahanteko :)

Voiha sadekelit! Tosin tykkään juosta sateessa jos oon lenkillä, mutta hitusen vituttaa lähtä kipittämää tonne ku pitää töihi juosta.... Ja kylläpä nukutti hyvin! :D

Vähän on sateinen keli juu. Töihin päristellessä meinasin yhdessä mutkassa pussata märkää asfalttia kun mopon perä lähti heittää hulvattomasti.

Saatana olen jo monena päivänä putkeen torkuttanut ja mennyt töihin vasta kasiin kun oli tarkoitus mennä kuuteen. Miksi pitää olla näin laiska paska :(

Saatana olen jo monena päivänä putkeen torkuttanut ja mennyt töihin vasta kasiin kun oli tarkoitus mennä kuuteen. Miksi pitää olla näin laiska paska :(

Itehän olin ihan rättipoikkiväsy, näin unta pakkislaisista koko yön ja torkutin kelloa kasiin, niin että töissä vasta ysiltä. :D

No joku miittimäinen juttu siinä oli ja muistan nyt ainakin, että Panda siellä kirmasi nurtsilla. Oli sen verran tapahtumarikas uni, mutta siltikään siitä ei muista kunnolla mitään muuta, kuin että pakkislaisia oli paljon. :D

Ehana hanska pumppi! :puntti: Salilla taas 10 naista ja minä :thumbs:
Laitetaas tänään soittoon jotain ihan muuta. Soi tv:ssä, kun se avasin:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
sokka, oot selkeesti löytänyt hyvät apajat. :D

sokka, oot selkeesti löytänyt hyvät apajat. :D

No ei siinä ihan kaikki totuus oo :D Kovin on iäkästä ja pyöreetä porukkaa, mut ajatushan se tärkein on ;) Eikä tunne itteään liian gayks :D

Asiasta kukkaruukkuun. Onko kukaan käyttäny tuota pakkiksen f-connectia? Onko siitä, mitään iloa?

No joku miittimäinen juttu siinä oli ja muistan nyt ainakin, että Panda siellä kirmasi nurtsilla. Oli sen verran tapahtumarikas uni, mutta siltikään siitä ei muista kunnolla mitään muuta, kuin että pakkislaisia oli paljon. :D

:wtf: Mie kyllä huolestuisin sinuna, ei ole tervettä tuollainen pandojen kirmailu :rolleyes:

Nyt ei kyllä ollut kiimanen uni, tällä kertaa.

Nukahdin just kirjaston kahvilaan. Väsynyt Kaira, helou! Hieronnassa kävin aamulla, tuntui ehanalta. Nyt oottelen notta pyörä tulisi ehjäämöstä niin saisin suirauttaa Bichon luo teekupposelle. Siihen asti pitäis saada luettua tenttiin, vaan miten luet ku pää kolahtaa pöytään joka toisen sivun jälkeen?! Mielenkiintoisen oloinen kirja eikä siitä ole kiinni, mutta tää tasainen hurina täällä kirjastolla vaan ei ole oikein mua varten :D

Back
Ylös Bottom