http://www.aamulehti.fi/Ulkomaat/11...slimien+lainoista+ei+tulisi+peria+korkoa.html hienoja ihmisiä nuo muslimit :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011071814071669_uu.shtml Mistäpä tuo toivolaki ei järkyttyis.
Toivottavasti rasismi ei nouse tuon yksittäistapauksen johdosta, varmaan pitäisi järjestää joku marssi, Lipponen & Kiljunen?
Pitää kuitenkin muistaa, että suomalaiset raiskaavat 50% Stadin raiskauksista!
Kävinpä tossa viimeyönä sanomassa mamunaapurille että voisko olla hiljempaa kun yritän nukkua. En oo koskaan saanut vieraalta ihmiseltä yhtä vihamielistä ja uhkaavaa vastaanottoa. Onko vihamielisyys ja aggressiivisuus mahdollisesti joku noiden ominaispiirre? Ei oo nimittäin ensimmäinen kerta kun näen tollasta uhkaavaa käyttäytymistä tolta ihmisryhmältä, vaan se tuntuu olevan hyvinkin yleistä.
En oo koskaan saanut vieraalta ihmiseltä yhtä vihamielistä ja uhkaavaa vastaanottoa. Onko vihamielisyys ja aggressiivisuus mahdollisesti joku noiden ominaispiirre?.
Kävinpä tossa viimeyönä sanomassa mamunaapurille että voisko olla hiljempaa kun yritän nukkua. En oo koskaan saanut vieraalta ihmiseltä yhtä vihamielistä ja uhkaavaa vastaanottoa. Onko vihamielisyys ja aggressiivisuus mahdollisesti joku noiden ominaispiirre? Ei oo nimittäin ensimmäinen kerta kun näen tollasta uhkaavaa käyttäytymistä tolta ihmisryhmältä, vaan se tuntuu olevan hyvinkin yleistä.
Minä olen ratkaissut asian omalla kohdallani vittuilemalla takaisin ja lyömällä heti, jos vastapuoli osoittaa agressiota.
-kommentti tuolta.Pistetäänpä nämä potkijat ja muutama vastaava riehuja sinne näiden maahanmuuttajien kotioloihin tilalle. Eiköhän ala valjeta, miksi sieltä on ollut pakko lähteä. Moni tulija on kokenut niin hirveitä ennen tänne tuloaan, että eivät todella tarvitse ja ansaitse enää näitä 'sivistyneitä' suomalaisia vastaansa. Voi hemmetti, kyllä nykyään oikeasti hävettää olla suomalainen, vähän väliä, just tällaisten tollojen ja yksinkertaisten pösilöitten takia!
Monet maahanmuuttajiksi kutsutut pakolaiset tulevat maista, jotka he ovat käytännössä tuhonneet omalla käytöksellään. Tänne tulleessaan he käyttäytyvät silla tavalla mihin he ovat tottuneet. Suomalainen tapa keskustella ja neuvotella on heille ihan käsittämätön, koska koko elämänsä he ovat tottuneet siihen, että väkivalta on ainoa mikä ratkaisee.
Ikävä kyllä niin tälläisten maahanmuuttajien takia Suomikin muuttuu pikku hiljaa Paskanistaniksi.
Minä olen ratkaissut asian omalla kohdallani vittuilemalla takaisin ja lyömällä heti, jos vastapuoli osoittaa agressiota.

Vittu mitä läppää taas. Kuinka monta kertaa on mamu vittuillut sulle tai osoittanut agressiota?
Mulle on hyvinkin monta kertaa. Paskoja ihmisiä!