Jos päädyt tarranauhan käyttöön kiinnityksessä, niin laita ehdottomasti tätä http://www.hotmelt.fi/tuotteet/teipit-ja-tarranauhat/tarranauhat/3m-dual-lock/#tab_overview.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vakavassa harkinnassa vastaava viritys, koska näin tuubissa jonkun tekemänä tuon ja on kyllä ylivoimaisesti helpoin ja siistein tapa. Mistä sait tarranauhaa ja paljonko pistit, että pitää heilumatta?
Ei ole.Onko suunnitelmissa jotain studiosettiä Colemanin kanssa, kun se on Fitness expoon tulossa tuossa syksymmällä?
Thanks infosta. Ootko muuten saanut iPadin lataamaan? Mulla ainakin sanoo perustilassa, että not charging.Biltemasta ostin tarranauhan ja laitoin kannen pituiset palat. Puoletkin tuosta riittäisi, tarra on melkoisen pitävä ja iPad ei juuri paina. Tarra pitää loistavasti mutta tarran liimapinta ei meinaa pitää iPadin kotelossa joten sitä piti vahvistaa hieman pikaliimalla. 79c maksoi tarranauha ja kun kotelo oli valmiina ei paljon kustannuksia tullut autoon asentamisesta.
Ei ole.
Thanks infosta. Ootko muuten saanut iPadin lataamaan? Mulla ainakin sanoo perustilassa, että not charging.
Ei ole.
Thanks infosta. Ootko muuten saanut iPadin lataamaan? Mulla ainakin sanoo perustilassa, että not charging.