Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei mulla oo ku perjantailippu. Yksin oon näillä näkymin tulossa kun kaverit taitaa olla niin vitun juntteja ettei arvosta oikeita asioita elämässä. En tiiä millä edes tuun.. Tyyliinhään sopis tietenkin tulla vaikka faijan kasaripyörällä tai sit tuun mun kasariautolla :D Omassa pyörässä on renkaat ihan loppu eikä täs taida olla varoja ostaa uusia niin se taitaa olla pois suljettu vaihtoehto. Saa nähä mitä sitä yöllä keksii, notta ajeleeko kotiin samoilla lämpösillä :D

Ei mulla oo ku perjantailippu. Yksin oon näillä näkymin tulossa kun kaverit taitaa olla niin vitun juntteja ettei arvosta oikeita asioita elämässä. En tiiä millä edes tuun.. Tyyliinhään sopis tietenkin tulla vaikka faijan kasaripyörällä tai sit tuun mun kasariautolla :D Omassa pyörässä on renkaat ihan loppu eikä täs taida olla varoja ostaa uusia niin se taitaa olla pois suljettu vaihtoehto. Saa nähä mitä sitä yöllä keksii, notta ajeleeko kotiin samoilla lämpösillä :D

Olisit nyt tässä kaupungilla pyörähtänyt vaikka kaljalla!

Moi taas :haart:

Heippa kaikki ihanat :haart: Oon tosi lempeellä tuulella. Ihanan rentouttavaa ja rauhallista ja mä kieltäydyin lähtemästä mihinkään. Jee! Elämä on yhtä lentämistä nyt, joten mahtavaa olla tämä ilta vain kotona ja katsella telkkaria :)

Back
Ylös Bottom