Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

En suutukkaan. Saman vitsin kertominen useaan kertaan peräkkäin, vaan tahtoo käydä loppupeleissä aina tylsäksi :)

e: ephe, ei bemarit oo mun mieliautoja. You should know ;)e2: arvostan kyllä taidokasta vittuilua, kohdistui se sitten ihan mihin tahansa. Mutta tosiaan. Sama vitsi kerta toisensa jälkeen menettää hauskuutensa.

No kyllähän minä nyt sen tiedän rakkaani :haart:

En suutukkaan. Saman vitsin kertominen useaan kertaan peräkkäin, vaan tahtoo käydä loppupeleissä aina tylsäksi :)

e: ephe, ei bemarit oo mun mieliautoja. You should know ;)
e2: arvostan kyllä taidokasta vittuilua, kohdistui se sitten ihan mihin tahansa. Mutta tosiaan. Sama vitsi kerta toisensa jälkeen menettää hauskuutensa.

Samat sanat, ei asioita saa niin vakavasti ottaa... :kippis1: Mutta rajansa kaikella sen kyllä tiedän. Teidän hermoja vaan koettelen ko melko kloppi vielä olen. :D

Ephe senkin honda, et nyt hyydy kun kiva alkaa.

e: Dirt 3 pelattu läpi. Olisi kiva löytää lisää kovia autopelejä.

Forza 4 :kuola:

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Ephe senkin honda, et nyt hyydy kun kiva alkaa.

e: Dirt 3 pelattu läpi. Olisi kiva löytää lisää kovia autopelejä.

Uusin NFS Hotpursuit?, ei kovin kaksinen, mutta aika jees.

Edit. PRKL! Ei oo Boxia, miksi tuota ei tehdä PC:lle? X:llä en oikeen tykkää pelata...

Tuo Forza4 :eek: :kuola:

Btw. Minkähänlainen kampe tuleva X720 sitten lienee?

xbox-720-is-a-gen-next-product-2.jpg
Siinä muotoja...

Aivan sairaan hyvä biisi. Talvella tuli mm. Alzheimer-potilaiden parissa työskenneltyä ja päätin sen työjakson jälkeen että otan itseltä henkeni jos tuo mulle joskus diagnosoidaan. Julma ja armoton sairaus.

Vaikka vihaan kaikkea suomeksi laulettua ihan kympillä niin tää on kyllä silti hiton hyvä biisi :haart:

Back
Ylös Bottom