Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ite tykkään talvesta sen takia enemmän koska kylmää vastaan voi aina pukeutua ja muutenkin talvivaatteet on paljon tyylikkäämpiä ku kesäretkut.

Tota kuumuutta vastaan ei vaan yksikertasesti voi sen jälkeen oikein suojautua enää mitenkään kun oot heittäny kaikki vaatteet pois ja yrität jotain märkä pyyhe pakkaseen ja sieltä päälle kikkailuja kun menee nukkumaan.

Ite tykkään talvesta sen takia enemmän koska kylmää vastaan voi aina pukeutua ja muutenkin talvivaatteet on paljon tyylikkäämpiä ku kesäretkut.

Tota kuumuutta vastaan ei vaan yksikertasesti voi sen jälkeen oikein suojautua enää mitenkään kun oot heittäny kaikki vaatteet pois ja yrität jotain märkä pyyhe pakkaseen ja sieltä päälle kikkailuja kun menee nukkumaan.

Pöh, talvi on persiistä! Tulkoon ikuinen kesä! :D Miten jotkut michelintoppauksella olevat vaatteet voi olla tyylikkäämmät kuin bikinit, hä?! :evil:

Hiukan väsyttää... pitäis varmaan nukkua päivät ja valvoa yöt niinkuin nuo kisut tekee.

Taitaa olla samat suunnitelmat mulla. Jumpat saa jäädä huomiselle.

Todellakin, kyllähän sinne jumppasalille tekis mieli mennä, mutta kun tietää ettei siitä kuitenkaan tuu yhtään mitään järkevää aikaseksi, niin jätän mieluusti huomiselle. Taitan vielä niskani tai jotain hauiskääntöä tehdessä. Onneksi ei ole enää kuin neljä tuntia jäljellä.

Todellakin, kyllähän sinne jumppasalille tekis mieli mennä, mutta kun tietää ettei siitä kuitenkaan tuu yhtään mitään järkevää aikaseksi, niin jätän mieluusti huomiselle. Taitan vielä niskani tai jotain hauiskääntöä tehdessä. Onneksi ei ole enää kuin neljä tuntia jäljellä.

Triplaespresso kehiin, josko tällä sais vähän virtaa koneeseen. 4½h vielä aaaaaaargh.

Mulla on onneks lomaa, mutta odottelen haastattelu kutsua ja voi kertoa, että odottavan aika on hyvin pitkä.

Pöh, talvi on persiistä! Tulkoon ikuinen kesä! :D Miten jotkut michelintoppauksella olevat vaatteet voi olla tyylikkäämmät kuin bikinit, hä?! :evil:

Okei, +1 sulle, löysit hyvän puolen tuosta korventavasta kelistä.

Hiukan väsyttää... pitäis varmaan nukkua päivät ja valvoa yöt niinkuin nuo kisut tekee.

Suosittelen myös kokeilemaan tuota valvot yöt ja valvot päivät niin kuin allekirjoittanut teki viikonloppuna. Tulee ihan hauska työpäivä... Tai sit se johtuu siitä et otin just loparit, eikä tarvii enää tänne tulla vapaa-aikaansa kuluttamaan :D

Suosittelen myös kokeilemaan tuota valvot yöt ja valvot päivät niin kuin allekirjoittanut teki viikonloppuna. Tulee ihan hauska työpäivä... Tai sit se johtuu siitä et otin just loparit, eikä tarvii enää tänne tulla vapaa-aikaansa kuluttamaan :D

Been there, done that. Todella skarppina töissä :rolleyes: Joko on uusi paikka katottuna?

Been there, done that. Todella skarppina töissä :rolleyes: Joko on uusi paikka katottuna?

Joo, tai uusi ja uusi, mut töitä kuitenki. Mut aion pitää "lomaa" pari viikkoa kun ei oo noita kesälomia mistään maailman putiikista nyt tarjolla :)

Auto alle, vaimoke kainaloon ja ainakin Porvoo, Hanko ja Turku ois listalla missä vois käydä kesäreissulla.

???Kuules,olen jo peräti monia "tuttujani" jeesannut mesen kautta suuresti.Esim.eräs 10v luuli itseänsä niin machoksi ja minua vahvemmaksi niin näin kun jätkä heilutteli mesessä joitakin 5 kilon painoja kuin hytkyvä tanko.Autoin hänet alkuun tekniikalla jne.ravintopuolikin on useilla yhtä karkkia.Filosofisen analyysini avulla ovat monet tajunenet idean.Ja kyllä,olen tavallaan rautajätkä,jos ymmärtäisit minut.Heittelen tukkeja aamupalaksi ja suorastaan rakastan viskomista yms."kiperää tilannetta" ;D

Siellä olis treenipuolella taas kovaa settiä luettavana..

Hitto mä haluan jo takas lomalle! :D

Back
Ylös Bottom