Kuinka paljon tulee turpaan jos totean, että ei mulla ole vielä ollut liian kuuma?
Sä taidat palella talvella aivan helvetisti :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kuinka paljon tulee turpaan jos totean, että ei mulla ole vielä ollut liian kuuma?
Sä taidat palella talvella aivan helvetisti :D
Ite tykkään talvesta sen takia enemmän koska kylmää vastaan voi aina pukeutua ja muutenkin talvivaatteet on paljon tyylikkäämpiä ku kesäretkut.
Tota kuumuutta vastaan ei vaan yksikertasesti voi sen jälkeen oikein suojautua enää mitenkään kun oot heittäny kaikki vaatteet pois ja yrität jotain märkä pyyhe pakkaseen ja sieltä päälle kikkailuja kun menee nukkumaan.
Taitaa olla samat suunnitelmat mulla. Jumpat saa jäädä huomiselle.
Todellakin, kyllähän sinne jumppasalille tekis mieli mennä, mutta kun tietää ettei siitä kuitenkaan tuu yhtään mitään järkevää aikaseksi, niin jätän mieluusti huomiselle. Taitan vielä niskani tai jotain hauiskääntöä tehdessä. Onneksi ei ole enää kuin neljä tuntia jäljellä.
Pöh, talvi on persiistä! Tulkoon ikuinen kesä! :D Miten jotkut michelintoppauksella olevat vaatteet voi olla tyylikkäämmät kuin bikinit, hä?! :evil:
Hiukan väsyttää... pitäis varmaan nukkua päivät ja valvoa yöt niinkuin nuo kisut tekee.
Suosittelen myös kokeilemaan tuota valvot yöt ja valvot päivät niin kuin allekirjoittanut teki viikonloppuna. Tulee ihan hauska työpäivä... Tai sit se johtuu siitä et otin just loparit, eikä tarvii enää tänne tulla vapaa-aikaansa kuluttamaan :D
Joko on uusi paikka katottuna?Been there, done that. Todella skarppina töissäJoko on uusi paikka katottuna?

???Kuules,olen jo peräti monia "tuttujani" jeesannut mesen kautta suuresti.Esim.eräs 10v luuli itseänsä niin machoksi ja minua vahvemmaksi niin näin kun jätkä heilutteli mesessä joitakin 5 kilon painoja kuin hytkyvä tanko.Autoin hänet alkuun tekniikalla jne.ravintopuolikin on useilla yhtä karkkia.Filosofisen analyysini avulla ovat monet tajunenet idean.Ja kyllä,olen tavallaan rautajätkä,jos ymmärtäisit minut.Heittelen tukkeja aamupalaksi ja suorastaan rakastan viskomista yms."kiperää tilannetta" ;D
Siellä olis treenipuolella taas kovaa settiä luettavana..

Vaikka kaveri on vasta 14v. niin rupean nyt tuntemaan vahvaa myötähäpeää, tai sitten se on trolli.
Siis ei jumalauta!![]()
Onnea valitsemallanne tiellä. http://www.like.fi/jouni-hynysen-kiira-korven-varustekassi-muita-naisen-mysteerejaOmat polttarit könytty läpi...
Siellä olis treenipuolella taas kovaa settiä luettavana..