Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Vai on se heebo ihan naimisiin menossa.. Toivottavasti synkkyys ei kuitenkaan johdu tästä raskauttavasta tiedosta vaan oot elämäsi naisen löytäny ja elämä valoisaa kaikin puolin :)

Joo kyllähän toi elämä on erittäin valoisaa kaikin puolin... Tuppas vaan oleen jo se ensimäinen hörppy hirvilimua liikaa. En tuota hapanta normaalisti ota niin tulee jo senkin takia paha olo, saatika sit vielä kunnon univajeet siihen päälle :D

Mä oon oikeesti jossain aivan saakelin synkässä paikassa just nyt... Omat polttarit könytty läpi, viikonloppuna unta yhteensä se 7 tuntia ja tänään fillaroin kasiks duuniin... Huh huh.

No mut oli ainakin hauskaa!

Onneksi olkoon tulevista häistä! :)
Etkös sää käy LLCJ:n ja eqqun kanssa samalla salilla? Mulla olis sulle vähän asiaa! :evil:

Onneksi olkoon tulevista häistä! :)
Etkös sää käy LLCJ:n ja eqqun kanssa samalla salilla? Mulla olis sulle vähän asiaa! :evil:

Joo samalla salilla käyn.

Liittyyks tähän sun asiaan jotain paparazzihommia pukuhuoneen puolella? :lol2:

Eka työpäivä loman jälkeen on kyllä pitkä! Tuntuu että ois ollu jo ainakin 10h töissä vaikka kohta on ollu 4 tuntia. Olen tylsistynyt joten viihdyttäkää minua :)

Ei juma että osaakin väsyttää....unet jäi melko vähäisiksi vkonlopun rientojen takia ja kun kämpän lämpötila näytti yöllä sen +28, oli varmaa että nukkumisesta ei tule mitään.

Joo mäkin nukuin vain jotain 4h. Hikoilin ihan sikana ja aamulla ei ollut yhtään virkeä olo. Onneksi pääsen töistä kahdelta, että saa vetää nokoset ennen nyrkkeilytreenejä.

Voi vittu taas niin. Treeni meni ihan kohtuudella ja oli hyvä, hikinen olo. Sen jälkeen loikkasin autoon, joka sanoi vain vou-vou-vouuuuu... eikä lähteny käyntiin. Noh, kävelin naapurin postitoimistoon hakemaan pakettia. Tiskillä tajusin, että nii tämähän oli tosiaan postiennakkopaketti - ja eiku takasi salin pihaan. Istuin autoon ja päätin kokeilla vielä kerran - OI JES sehän lähti käyntiin. Tuulettimet ei toki edelleenkään toimineet, mutta ikkunanhan saa aina auki! Ensimmäisessä liikenneympyrässä kylkeen meinaa kolmion takaa tulla joku vitun sokea Elsa - reikä ratissa saatana ja tööttiä perään niin perkeleesti. Pääsin jo sentään kotiin. Nyt pitäis rauhottua ja lukee tenttiin muutama tunti ennen töitä. Toivottavasti se auto sitten edes lähtee käyntiin tai muuten tulee ruumiita.

BINGO! :D
(Paljolla lähtis?)

Laatufilehän on tunnetusti kallista joten kyllä me vähintään nelinumeroisesta luvusta puhutaan. Luultavasti joutuisin myös tuon operaation jälkeen etsimään uuden salin treenejä varten :D

^ Onko Böödillä parveketta? Siel on kiva koisia ainakin jos et kovin meluisassa tai levottomassa lähiössä asustele.. :)

Harmi vaan kun ei sitä partsia ole. :( Kattotuulettimesta ei niinkään paljon hyötyä, kun pitää sellaista meteliä että sekin haittaa unia. Heti kun pääsen töistä, niin meen vaan kotiin ja olen. En niin salettiin tee yhtikäs mitään, lepään vain.

Joo nukuttua tuli todella paskasti 5h. Viikonlopun läträämiset ja perseilyt kostautuu nyt. Ei oikein salikaan motivoi näin väsyneenä. On tässäki loma taas.

Joo nukuttua tuli todella paskasti 5h. Viikonlopun läträämiset ja perseilyt kostautuu nyt. Ei oikein salikaan motivoi näin väsyneenä. On tässäki loma taas.

I feel you bro.

Heh, no kiva etten oo ainoa täällä jolla on suuria vaikeuksia pitää silmät auki. Sunnuntaina kun heräili vasta päiväkahdelta niin meni tuo rytmi ihan sekaisin. Yleensä hyvät unenlahjat omaavana eilen nuo vähäiset yöunen tunnit tulikin sitten vedettyä melkoista koiranunta. ZzZZzZzzzzzzzzzzzz...

En niin salettiin tee yhtikäs mitään, lepään vain.
Taitaa olla samat suunnitelmat mulla. Jumpat saa jäädä huomiselle.

Back
Ylös Bottom