Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Työt lusittu ja tissin alle tungettu murusta. Jos odottaisi pyykit koneesta ja sit takas lukemisen pariin. Aamulle ois kyllä kunnianhimoiset suunnitelmat! Että jos jopa puoli kasilta ylös, kasiksi salille, siitä yliopiston kirjastolle ja takas kotiin lukemaan. Työt väliin ja taas lukemista. Voi vittu mä sanon. Pää meinaa ratketa ilman salia, pakko siis käydä aamulla ennen kuin on edes herännyt.
Mitä varten sinä kesällä käyt yliopiston kirjastolla?
Koska opiskelen myös kesällä ja pitää hakea yks tenttikirja sieltä plus kattoa onko seuraavan tentin kirjat millä mallilla..
Niin kyllähän tässä pitäisi graduakin kirjoitella, mutta työharjottelu vähän vie aikaa siltä ja viikonloppuisin ei vaan kiinnosta.
Ai että, ihana että muistutit. Pitää samalla tiirata graduaineistoa varten myös kirjoja... ootko kauanki jo tuusannu?
Tammikuussa aloitinja kirjoitettuna peräti kuusi sivua. Ei vaan keväällä tullut kirjoitettua. Sitten harjoittelun jälkeen pitää tuo rykäistä kokoon. Onneksi aihe on pitkälti sama kuin seminaarityössä ja lähteet yms. ovat koossa. Eipä tuonkaan suhteen ole kauheasti kunnianhimoa, vaikka aihe on juuri sopiva.
Ok, mulla on tosiaan aihe vielä aika summittainen ja nyt sitten pitäis alkaa lukee teoriaa niin vois rajata aiheen vähän pienemmäksi. Kunnianhimoinen tavoite ois saada vuoden päästä maisterin paperit ulos, mutta kattoo näitä nyt :D Seminaarityötä olis periaatteessa ollut hauska jatkaa, mutta koska musta tulee opettaja niin halusin tehdä pedagogiaan liittyvän gradun.
Kyllä minä toivottavasti ennen joulua olen maisteri. Jossain vaiheessa itsekin mietin pedagogisten suorittamista, mutta en sitten jaksanut hakea.
Pikkaisen tuota gradun kirjoitusta ja valmistumista vauhdittaa tieto lähes varmasta työpaikasta, jos vain saan itseni maisteriksi vuoden kuluessa.
Juu, minä menen varmasti kortistoon.