Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Olipahan muutto. Ja ikean reissu. Hyviä lihapullia ja daim-kakkuu, naaam naammm. Ja äiti osti mulle mansikoitakii :D Taidan jättää ton rojujen setvimisen ens viikolle koska oon niiin väsyny että meen ihan just nukkuu. Jää salireenitki tältä päivältä väliin :(

Nyt on kroppa ruoskittu. Liikunta piristää kyllä aina. Kun lihakset tärisee ja on kipeinä ja katsoo peiliin niin tuntuu hyvältä ja miehekkäältä.

Työt lusittu ja tissin alle tungettu murusta. Jos odottaisi pyykit koneesta ja sit takas lukemisen pariin. Aamulle ois kyllä kunnianhimoiset suunnitelmat! Että jos jopa puoli kasilta ylös, kasiksi salille, siitä yliopiston kirjastolle ja takas kotiin lukemaan. Työt väliin ja taas lukemista. Voi vittu mä sanon. Pää meinaa ratketa ilman salia, pakko siis käydä aamulla ennen kuin on edes herännyt.

Työt lusittu ja tissin alle tungettu murusta. Jos odottaisi pyykit koneesta ja sit takas lukemisen pariin. Aamulle ois kyllä kunnianhimoiset suunnitelmat! Että jos jopa puoli kasilta ylös, kasiksi salille, siitä yliopiston kirjastolle ja takas kotiin lukemaan. Työt väliin ja taas lukemista. Voi vittu mä sanon. Pää meinaa ratketa ilman salia, pakko siis käydä aamulla ennen kuin on edes herännyt.

Mitä varten sinä kesällä käyt yliopiston kirjastolla?

Ai että, ihana että muistutit. Pitää samalla tiirata graduaineistoa varten myös kirjoja... ootko kauanki jo tuusannu?

Tammikuussa aloitinja kirjoitettuna peräti kuusi sivua. Ei vaan keväällä tullut kirjoitettua. Sitten harjoittelun jälkeen pitää tuo rykäistä kokoon. Onneksi aihe on pitkälti sama kuin seminaarityössä ja lähteet yms. ovat koossa. Eipä tuonkaan suhteen ole kauheasti kunnianhimoa, vaikka aihe on juuri sopiva.

Tammikuussa aloitinja kirjoitettuna peräti kuusi sivua. Ei vaan keväällä tullut kirjoitettua. Sitten harjoittelun jälkeen pitää tuo rykäistä kokoon. Onneksi aihe on pitkälti sama kuin seminaarityössä ja lähteet yms. ovat koossa. Eipä tuonkaan suhteen ole kauheasti kunnianhimoa, vaikka aihe on juuri sopiva.

Ok, mulla on tosiaan aihe vielä aika summittainen ja nyt sitten pitäis alkaa lukee teoriaa niin vois rajata aiheen vähän pienemmäksi. Kunnianhimoinen tavoite ois saada vuoden päästä maisterin paperit ulos, mutta kattoo näitä nyt :D Seminaarityötä olis periaatteessa ollut hauska jatkaa, mutta koska musta tulee opettaja niin halusin tehdä pedagogiaan liittyvän gradun.

Ok, mulla on tosiaan aihe vielä aika summittainen ja nyt sitten pitäis alkaa lukee teoriaa niin vois rajata aiheen vähän pienemmäksi. Kunnianhimoinen tavoite ois saada vuoden päästä maisterin paperit ulos, mutta kattoo näitä nyt :D Seminaarityötä olis periaatteessa ollut hauska jatkaa, mutta koska musta tulee opettaja niin halusin tehdä pedagogiaan liittyvän gradun.

Kyllä minä toivottavasti ennen joulua olen maisteri. Jossain vaiheessa itsekin mietin pedagogisten suorittamista, mutta en sitten jaksanut hakea.

Kyllä minä toivottavasti ennen joulua olen maisteri. Jossain vaiheessa itsekin mietin pedagogisten suorittamista, mutta en sitten jaksanut hakea.

Ehkä ihan fiksua, sain pedat päätökseen nyt keväällä enkä oo ikinä sairastanut niin paljon kuin tämän vuoden aikana. Stressitasot huidelleet sellaisilla leveleillä, että morjens. En osaa erikseen kuvailla mikä kaikki siinä niin raskasta oli.. ehkä se ettei mikään ollu missää vaiheessa varmaa, joka paikassa piti olla yhtäaikaa ja jos et ollut niin nakki napsahti jne. Todella raskasta. Toisaalta myös hyvin palkitsevaa aikaa, oppii sitä oikeaa hommaa pikkuisen. Pikkaisen tuota gradun kirjoitusta ja valmistumista vauhdittaa tieto lähes varmasta työpaikasta, jos vain saan itseni maisteriksi vuoden kuluessa.

Back
Ylös Bottom