Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oikea asenne Slarto! 9km lenkki Töölönlahdella, muutama herkullinen pakkaus tuli vastaan mutta mie keskityin vaan juoksemaan. Jalat tukossa, miinuksilla noin tonni mut kllä sitä silti sai puristettua tuon vaan 47min. Baby steps :D

Rupee ihan nolottahan keskustella tollasten superbodareitten kanssa. Terveisiä vaan Ellyltä, tänään mättöpäivä ja huomenna hierontapäivä! :D

^ Ihan tässä hämilleen menee kun tuollainen katepillarin kokoinen kaveri antaa tunnustusta..
Jahas, taas perus piilowh*ttuilua kundilta :jahas:

[e]
En nimittäin keksi mitään muuta syytä moiselle höpinälle, hehe.

Vaikuttaa vahvasti kalsarikänneiltä himassa. Jalka paketissa niin siinä on hyvä menna baunssaa yöhön.

Terveisiä vaan Ellyltä

Tais mennä ohi toi sun kommentti superbodareista, mut täältä sellaiset terveiset ellylle et tules tyttö käymään vierailulla Espoon suunnalla. Täkäläiset mimmit kun tuntuu olevan joko puolijauhoisia tai sit muuten vain ignoraavat tällaisen tapettiinsulautujan :jahas: Voit samalla käydä vaikka zoomailemassa Otaniemen maisemia niin ei mene ainakaan ihan hukkaan reissu..

Onneks täälä on muitakin jotka tuhlaa näitä vähäisiä kesän terassi/biitsikelejä vaan kotona :D Mulla oli jo vähän huono omatunto, kun oon vaan töitten jälkeen istunut yksin himassa koneella ja nukkunu :( Eiku kävin kaupassa hakee jäätelöö, mutta muuten en oo poistunut täältä enkä edes avannut verhoja!

Onneks täälä on muitakin jotka tuhlaa näitä vähäisiä kesän terassi/biitsikelejä vaan kotona :D Mulla oli jo vähän huono omatunto, kun oon vaan töitten jälkeen istunut yksin himassa koneella ja nukkunu :( Eiku kävin kaupassa hakee jäätelöö, mutta muuten en oo poistunut täältä enkä edes avannut verhoja!
Joo ei kait tässä. Ei sitä kauheasti huvittais tuonne yöelämäänkään lähteä pyörimään kun olis melko suurella todennäköisyydellä kolmas viikonloppu putkeen, kun oon ainoana selvinpäin kun muut örveltää. Melkeenpä sitä mielummin himassa nysvää jumpan jälkeisessä endorfiinihumalassa kun muiden dokaamista lähtis kattelemaan ja kyrpää otsaan kasvattelemaan... Joo, oon aika negis. Syytän miinuskaloreita.

Viimeksi muokattu:
Masturb......... Eiku piti kirjottaa että syö lihapiirakka. Ajatukset pyörii ihan jossain muualla.

En mä enää voi ku taisin jo vahingos pari vetästä :D

ps. on eri asia haluta lihapiirakoita kuin seksiä. Minulla ei voisi tehdän nyt vähempää mieli. Ruoka ennen miehiä ;)

Tais mennä ohi toi sun kommentti superbodareista, mut täältä sellaiset terveiset ellylle et tules tyttö käymään vierailulla Espoon suunnalla. Täkäläiset mimmit kun tuntuu olevan joko puolijauhoisia tai sit muuten vain ignoraavat tällaisen tapettiinsulautujan :jahas: Voit samalla käydä vaikka zoomailemassa Otaniemen maisemia niin ei mene ainakaan ihan hukkaan reissu..

Tuota on vaan hassua lukia, kun tuollaset testoa tihkuvat lihavartaat pitää isseään hirmu pikkusina, kun isse samalla jammailen musiikin tahtiin syöden karkkia. :D
Kyllä meikäläinen on Otaniemeä tulossa tsekkaamaan, paitsi se menee syksylle, koska oon buukannut isseni repeytyhän tuhanteen paikkaan aika pitkälle.

Joo ei kait tässä. Ei sitä kauheasti huvittais tuonne yöelämäänkään lähteä pyörimään kun olis melko suurella todennäköisyydellä kolmas viikonloppu putkeen, kun oon ainoana selvinpäin. Melkeenpä sitä mielummin himassa nysvää jumpan jälkeisessä endorfiinihumalassa kun muiden dokaamista lähtis kattelemaan ja kyrpää otsaan kasvattelemaan... Joo, oon aika negis. Syytän miinuskaloreita.

Noo, mä oon ollu jostain vapusta asti selvinpäin viikonloput (ja siis viikot myös..) jos ei parin siiderin nauttimista lasketa. Että olis kyllä aika lähtee johonkin :D Mut kotona on kivaa!!......:jahas:

Eläpä mee väittään ennenku oot kokeillu.

No mä tiiän et se on eri asia. Lihapiirakat on tarjoukses 4 kappaletta eurolla, mut seksiä ei saa sivasta :D Toisekseen, lihapiirakoita voi lähtee hakemaan illan myöhäisinä tunteina, mut enpä jaksais kyllä seksiä lähtee metästämään.

Noo, mä oon ollu jostain vapusta asti selvinpäin viikonloput (ja siis viikot myös..) jos ei parin siiderin nauttimista lasketa. Että olis kyllä aika lähtee johonkin :D Mut kotona on kivaa!!......:jahas:
Tjoo, eipä sitä itekään ole kuin kahdet vai kolmet suojakännit juotua tälle vuodelle. Nyt kaksi (2) viikonloppua (pe&la) käynyt pyörimässä siellä sun täällä, enimmäkseen siellä ja en usko, että kestän kolmatta putkeen (siis ainoana selvinpäin kun muut dokaa vieressä). Toki ihan jees käydä pyörähtämässä, mutta muutaman tunnin jälkeen meno alkaa olla sellaista, ettei sitä ainakaan henk koht kovin kauaa jaksa katella.

Mutta minkäs teet kun on tällänen mukavuudenhaluinen kotihiiri, nää on näitä valintoja :)

Back
Ylös Bottom