Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Yks soturi lisää ilmottautuu imurointivuoroon ennen ku pääsis salil ja siitä viihteelle. Tänää ois sellast esiintyjää ku cheek yms. aka paskaa mut ei se mitää.

Mietin äsken imuroidessa, että löytäsiköhän pakkiksen kautta siivoojaa? Vaikka joku opiskelijatyttö joka kävisi siivoamassa täällä pimeästi. Tienaisi pari kymppiä siitä sitten vaivanpalkkaa.

Puuh, vielä pari tuntia pitäs jaksaa paiskia hommia. Illasta sitten tuttuun ja turvalliseen hikiluolaan jumppailemaan, kun muu kansa kiskoo olutta terasseilla. Jos nyö univelatkin sais nyt vihdoin kuitattua kunnolla.

Jouduin vähän täsä tehä sivutoimisia töitä parturina. Onnistuin nimittäin jumittamaan pompulan niin kiinni pehkooni, että se oli pakko leikata irti. :D
Onneksi näin paksussa tukassa ei pikkuiset hiustenrepimiset näy.

Miten hitos toi on ees mahollista :D Onks sul kihara tukka?

Puuh, vielä pari tuntia pitäs jaksaa paiskia hommia. Illasta sitten tuttuun ja turvalliseen hikiluolaan jumppailemaan, kun muu kansa kiskoo olutta terasseilla. Jos nyö univelatkin sais nyt vihdoin kuitattua kunnolla.

Muista sitte ottaa se sormus pois sormesta! ;)

Qan, teen sulle havainnollistavan esitelmän aiheesta! :D Yritän essiä jonkun kuvan, joka näyttäis suunnilleen mun mopilta. :p

^ Kyllä se kehtaakin. Mut ehkä tyydyn pitämään nää vihollisuudet tääl pakkiksen puolella nii ois jatkossakin joku potkimassa lisävauhtia treeneihin. Se ois selkäjumppa tänään juni-orin kanssa ja väsyttää jo valmiiksi - kolmeen päivään on kaadettu työparin kans reilut 150 neliötä aikas tukevaa tiiliseinää ja alkaa tuntua jäsenissä.. :zzzz:

Perjantaiperjantaiperjantaiperjantai
Aamulla kun mä heräsin, luulin että on vapaapäivä ja saa nukkua. Totuus oli karu kun tajusin, että vielä pitää lähteä töihin... Reaktio oli "Gah!" ja facepalm.
Ja miks hitossa teinitytöt otti kuvan mun mopon rekkarista? Oikeesti. Kyseessä ei ollut ees mikään "väärä parkkeeraus" tms.

^^ Thank you, captain obvious - Katotaan jos alkais kunnolla unettaa nii voisin vaikka oikaista hetkeksi.. :)

[E] Tutun kaverin isäukko oli muuten sellainen et se pystyi nukahtamaan melkein milloin vain. Tai ehkä se oli vaan niin hiton väsyny koko ajan et pysyi vain valtaisalla tahdonvoimalla tms. hereillä. Oli miten oli, kuitenkin se pystyi nukkumaan ilman herätystä about sen mittaiset unet kuin halusi...

Viimeksi muokattu:
Se ois selkäjumppa tänään juni-orin kanssa ja väsyttää jo valmiiksi...
Sama, mutta mikäli muun muassa eibin jorinat pitävät paikkansa, asia korjaantuu jokseenkin mukavasti tällä.

rage-paks.jpg

Pitää käydä tuosta postista poimimassa kotimatkalla.

[e] Tuon kun iltakuudelta nappaa niin ei varmaan uni ennen aamu kolmea tulekaan. [/mutua]

Ole hyvä LLCJ!

Vois kyllä mennä issekki päikkäreille. :) Eka pitää sheikata kylläkin.
Tajusin muuten, että mulle tulee kevyt reeniviikko nyt, tälle viikolle vain 4 treeniä!

Ja miks hitossa teinitytöt otti kuvan mun mopon rekkarista? Oikeesti. Kyseessä ei ollut ees mikään "väärä parkkeeraus" tms.
Jos ne luuli et sun nimen saa selvitettyy sen perusteel ;)

Back
Ylös Bottom