Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Oho! Minulle vain tuli heti mieleen, että siellä on ollut joka paikka täynnä sitä tavaraa. Rihkamaa on kaikki sellainen pikku tavara jota ei oikeastaan tarvitse mihinkään. Yksi tuttu nainen näki hienon näköisen viinapullon kaupassa, osti sen ja laittoi tyhjän pullon koristeeksi hyllyyn. Toinen on ne koristelautaset joilta ei saa syödä ja joita sitten keräillään olohuoneen kirjahyllyyn kirjojen sijaan.

Vihaan toiseksi eniten koko maailmassa pölyjen pyyhkimistä, joten mitään koriste-esineitä tai muuta paskaa ei meille tule. Kirjahyllyssä on kirjoja ja levyhyllyssä levyjä, ei sinne mitään roinaa ängetä. Lundia on siitä kätevä, että siihen ei jää turhaa tilaa.

Siis mitenhän noi liput myytiin, ku ei sinne päässy kukaan lankoja pitkin, eikä edes netissä :eek:

Vittu. Miksen mä osaa enää nukkua?! Ihan yhtäkkiä pulpahti kaksi yötä putkeen ettei saa nukuttua. Tosin viime yönä syy oli ehkä miehessä. En minä osaa näköjään ihan kauheen hempeesti nukkuu enää, ku vitutti koko ajan kuin kuuma on ja mies vaan tunkee lähmimään :D

^ heh, mä voisin vastapainoksi todeta, että oli pitkästä aikaa ensimmäinen yö, minkä mä nukuin suunnilleen kohtuullisesti. Kuitenkin reippaat 7h unta, ja vain yhdellä heräämisellä.

edit. ja näillä keleillä kenenkään ei tarvitse edes pyrkiä pykälään, kun pelkästään toisen kropasta lähtee jo sen verran lämpöä, että nukkumisesta tulee todella haastavaa..

edit. ja näillä keleillä kenenkään ei tarvitse edes pyrkiä pykälään, kun pelkästään toisen kropasta lähtee jo sen verran lämpöä, että nukkumisesta tulee todella haastavaa..

Todellakin! Mut olin niin väsynyt ja kiukkuinen etten saanut edes sanottua, että valutko nyt sinne omalle puolelle sänkyä! Mulla ei ollut edes peittoa ja tuskailin puoliks ulkona sängystä että sai raitista ilmaa :D

Pyörä lensi äsken auton pyörätelineestä nopeuden ollessa 60-70km/h. Pyörä meni paskaksi, mutta onneksi se oli kaverin mutsin pyörä eikä oma.

Siis mitenhän noi liput myytiin, ku ei sinne päässy kukaan lankoja pitkin, eikä edes netissä :eek:

Myytiin varmaa etukäteen kaikille "tutuille" kättelemällä ja se siitä.. Kokoajan piippas varattua ja netti oli ihan jumissa.. Vähänkö vituttaa olla tavallinen pullukka taas, nyt ku olis suursijoittaja tai muuten vaan kova jätkä niin istus artistien kanssa takahuoneessa.. Ja artistihan maksas..

Myytiin varmaa etukäteen kaikille "tutuille" kättelemällä ja se siitä.. Kokoajan piippas varattua ja netti oli ihan jumissa.. Vähänkö vituttaa olla tavallinen pullukka taas, nyt ku olis suursijoittaja tai muuten vaan kova jätkä niin istus artistien kanssa takahuoneessa.. Ja artistihan maksas..
Jöö, varmaan paketteina firmoille, jotka on tehny etukäteisvarauksii. Toi on ihan epäreilu systeemi imo.
Ihan paskat sivutki

Huomenta! Nyt on tapahtunut ihmeitä kun melkein koko yön sai nukkua :D Pedot oli hiljaa ja suurimmaks osaks nukku myös, mitä nyt vähän piti käydä kirjahyllyssä tutkimassa ja lehtipinoa levitellä eteisessä :rolleyes:

Ootko varma, ettet ole hieman huijannut sun asuinkaupungin kanssa? Mää kyllä pyöräilin tänään jalakapallua pelaahan. Tosin tuota säärimittaa on kyllä kertynyt sen verran, että tuskin 12-vuotiaasta menen. :D Miltä se näytti?

Olen yllättävän varma. Se näytti siltä, miltä kuvittelisin sun näyttävän. :D Eli pistäppä kuvaa kehiin, niin sanon menikö lähelekään. ;)

Huomenta! Meikällä on kyllä nyt unet ihan päinpeetä. Kahelta nukkuu ja kaheltatoista ylös. Aivan tajuton väsymys enne tuota kahtatoista... :curs:

Huomenta! Nyt on tapahtunut ihmeitä kun melkein koko yön sai nukkua :D Pedot oli hiljaa ja suurimmaks osaks nukku myös, mitä nyt vähän piti käydä kirjahyllyssä tutkimassa ja lehtipinoa levitellä eteisessä :rolleyes:

Aina kuuluu vähän kirjahyllyä tutkia ja lehtipinoja levitellä. Eihän elämästä muuten tulisi mitään, siis kissapedon elämästä.

Back
Ylös Bottom