Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Hulluahan tämä kyllä on. Välillä vaan tulee näköjään näitä öitä että uinuminen sujuu yhtä hyvin kun Matti Nykäsen tipaton tammikuu. Onneks sentään suurin osa öistä menee sillä 8 tunnin unilla, mikä on mulle aika passeli. Ei se yksi yö paskoilla unilla tyyliin viidestäkymmenestä yöstä vielä elämänlaatua kokonaan romuta. =)

No ei todellakaan romuta yhtikäs mtn. Kokeileppa kolme vkoa putkeen tota unettomuutta, alkaa jo pikkuhiljaa saikkua herua :jahas:

Mulla taas ekat yöt on aina ihan iisejä, 4. ja 5. kohalla alkaa jo ottaa vähän kunnon päälle. Siks teenkin nykyään max 3 peräkkäin, ettei vatutuskäyrä pääse liiaksi kohoamaan.

Ohhoh, täällä mennään keskimääräsesti 7 yötä töissä ja 7 pvä vapaalla. Mukavampi pitää pitkät vappaat.

Tunti vielä ja sitten pääse:zzzz:

meillä on 6 yötä töitä ja 5 vapaalla ja täytyy sanoa että kyllä sitä aika kypsä on noitten parin viimeisen vuoron aikana. Tosin tämä kesäaika vähän helpottaa työntekoa ku on valoisaa. Nukkuminen onki sit toinen juttu...

^no vihdoin. Ennakko-odotusten vastaisesti selvisin hengissä tästäkin yöstä vaikka pahalta näytti jo jossain vaiheessa. Olen niiiiin kaikkeni antanut, nyt palautumaan lomalle! :väsynyt smile:

Huomenta kaikille. Näyttäis tulevan hieno päivä.. just hyvä päivä lähteä piikkailemaan seiniä kumoon ja hikoilemaan maski päässä vajaan viiden tunnin yöunet takana - Kyl mä tykkään :)

Huomenta. Vielä vartti töitä ja tämän yön 11 tuntinen on ohi. Ens yö onki sit 12 h.

Huomentaaaa. Se ois vielä tää ja huominen töitä ennenku koittaa se ainoa vapaapäivä viikonloppuna :D Ja sillonki pitäs muuttaa... Prkl. No onneks huomenna on vaa kahtee asti duunia :)

Toivottavasti ei tarvitse muuttaa ainakaan 20 vuoteen. Mutta jos jotain tästä viimeisestä opin, niin en jumalauta ikinä kanna enää yhtään banaanilaatikkoa enkä mitään muutakaan. Vuokralaatikot + muuttopalvelu vähensivät kyrvän otsassa lähes minimiin.

Se helpottaa jos on vähän tavaraa. Varsinkin teillä naisilla on tapana kerätä kaikki nurkat täyteen jotain rihkamaa.

Se helpottaa jos on vähän tavaraa. Varsinkin teillä naisilla on tapana kerätä kaikki nurkat täyteen jotain rihkamaa.

Ehe ehe. Meitä on kaksi, kaksiosta kaksioon, ja muuttofirman tyyppi oli sitä mieltä että on vähän tavaraa. 60 muuttolaatikosta varmaan puolet meni levyihin ja kirjoihin.

Mikä määritellään rihkamaksi?

Back
Ylös Bottom