Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Päätin just, että Huppe on universumin kovin jätkä.

Huppe on keski-ikäinen kaljamahainen kääpiö, joka tekee kuvallisen tarinan jokaisestaan naulaamastaan laudasta, sillä välin kun kovat jätkät rakentaa imperiumiaan..
Mukava mieshän Huppe on, mutta ei siitä kovaa saa vaikka valaisi betoniin.
Ja tsoukkiahan minä.. ;)

Ajattelin tulla kertomaan että mua pitäis hieroa. Särkee niin jumalattomasti joka paikkaa.

Mää pääsen lauantaina hierontaan. On kyllä jo aikakin, kun olen pari päivää napsinut särkylääkettä ja joutunut vääntelehtimään koko ajan töissä, kun sattuu niin paljon.

Epistä :jahas:

haters-gonna-hate.jpg

"Haters gonna Hate"

http://naurunappula.com/623233/haters-gonna-hate.jpg

Oli muuten suhteellisen jäätävää ku kävin tänään työterveydessä ja lääkäri alkoi puhumaan aivokalvoista jne. kun kerroin et on tämmöstä pientä päänsärkyä ja yleistä huonovointisuutta.

Sit se sano et ehkä toi on kuitenki joku noro tms... Onneks en oo mikään luulosairaudesta kärsivä, oisin varmaan jorvin ensiavussa itkemässä et nyt mulla on aivokalvontulehdus kuitenki, ottakaa mut osastolle :D

Back
Ylös Bottom