Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ei hitto kuule, mun juttuni tyrehtyvät siihen, kun joku pyytää mua sanomaan/kirjottamaan jotain. Ei pysty. Koko päivän oon ollut ihan liekeissä, mutta nyt tyssäs.
Sen mä voin luvata, että mun jutut privaatissa keskustelussa on turhia ja päättömiä ja sitten sä voisit myös sen blogis linkata mulle kätevästi. Nyt mä meen nukkumaan.

En mää pyytänyt sua kirjoittamaan. Ilmaisin itseäni ehkä hieman huonosti, tuo oli lähinnä retorinen kysymys. Ehkä nuo privaviestit olisi jo aika painava syy vippiytyä. :) Hyvää yötä!

Ei deittailusta voi uupua :D Uusien ihmisten tapaaminen on aina kivaa ja vielä kivempaa se on, jos ne on naisia :haart:

Uupuminen on kyllä ihan todellista, siihen vaikuttaa univaje ja dietti. Ei tässä ihan täysissä voimissa olla :D

No en mie... :wtf:

Kyllä mää oikeasti olen ihan ihana. Enkä yhtään snobi :)

Vitsi että tuli hyvä mieli kun poikaystävä lähetti rakkausviestin. Kauhea ikävä kylläkin... Ollaan taas oltu melkein kuukausi erossa ja edessä on pahimmassa tapauksessa 2,5kk lisää ellei matkustella puolin ja toisin kesän aikana :(

Mä selaan tissejä. Mietin et jos saisi vaikka reilun tonninkin säästettyä tässä kesällä ja sit ottaisi loput opintolainaa ja hankkisi isommat tissit. Näytän ihan pojalta.

No voi elämä. Nyt järki käteen nainen. Ne silikoniviritykset on kyllä suhteellisen turha keksintö.

Mutta makunsa kullakin ja jokainen tekee niinkö tykkää:piis::piis:

Kyllä mää oikeasti olen ihan ihana. Enkä yhtään snobi :)

Vitsi että tuli hyvä mieli kun poikaystävä lähetti rakkausviestin. Kauhea ikävä kylläkin... Ollaan taas oltu melkein kuukausi erossa ja edessä on pahimmassa tapauksessa 2,5kk lisää ellei matkustella puolin ja toisin kesän aikana :(

Heh, ihan varmasti olet. Harvapa sitä kaverilleen kakkua leipoo. ;) Se snobihomma oli hieman ylikärjistetty... :)

No voi elämä. Nyt järki käteen nainen. Ne silikoniviritykset on kyllä suhteellisen turha keksintö.

En mä nyt tiedä miten turha, koska naiselle tissit on kuitenkin aika tärkeä asia. Emmä kyllä tiedä jaksanko oikeasti tuhlata niin paljon rahaa moisiin... Kunhan leikittelen ajatuksella ja ehkä sit joskus.

Edit.

Heh, ihan varmasti olet. Harvapa sitä kaverilleen kakkua leipoo. Se snobihomma oli hieman ylikärjistetty...

Huijasin vähän siinä kakussa. Tein sen puolivalmisjauheesta :nolo:

Huijasin vähän siinä kakussa. Tein sen puolivalmisjauheesta :nolo:

Ajatus on tärkein.

Seuraava nainen joka leipoo mulle kakun on mun tuleva vaimo. (Sukulaisia ei lasketa..) Alko ihan jännittää kuinka monta vuotta joutuu odottaa. :D

Aika helpolla lähtee näköjään laphalaine :D

Eletään jännittäviä aikoja. Odotan innolla sitä ylläriä kun kosin heti kakkua syödessä ja rakastelemme aamunkoittoon kahvipöydällä.

Ajatus on tärkein.

Seuraava nainen joka leipoo mulle kakun on mun tuleva vaimo. (Sukulaisia ei lasketa..) Alko ihan jännittää kuinka monta vuotta joutuu odottaa. :D

Mä tiedän sit sulle täydellisen naisen! Mun asuntolassa oli sellanen tosi ihana tyttö joka leipoi joka viikko (tai useamminkin) kakkua ja muita herkkuja kaikille sen meidän käytävän asukeille. Mun suosikki oli New York-juustokakku :kuola:

En mä nyt tiedä miten turha, koska naiselle tissit on kuitenkin aika tärkeä asia. Emmä kyllä tiedä jaksanko oikeasti tuhlata niin paljon rahaa moisiin... Kunhan leikittelen ajatuksella ja ehkä sit joskus.

Voihan se tietysti olla niinkin niin. Näitä mun postauksia lukiessa kannattaa aina huomioida se, etten tiedä naisista mitään.

Tähän vielä yks jäniskevennys:
1135267447776.gif

Muah:D

Elä ny sie siellä huuteloi sopimattomia!

Mikäs auto sielä nyt koukuttaa, isompi Chevy? :D

Jea. Mahollisesti viikonloppuna "beachfudikseen". Vaikka en tajuu miks se ei oo siellä biitsillä, vaan jossai saatanan hevosradalla.

Back
Ylös Bottom