Mä pistin gordoon blööt uuniin, ei jaksa ihmeempiä kokata ku olo on ihan karsee. Särkylääkkeitä kuluu, onneks alkaa limakalvoturvotus vähä helpottaa ni happiki kulkee. Mut onpaha vaan tukala olla!
No olen. Jotenki oon toheloitumassa koko ajan enemmän ja enemmän.. Heti ku olin ton kirjottanu potkasin polveni niin pirun kovaa pöytään että on melkee tippa linssissä edellee. Ja salilla kaadoin mun juomapullon niin että vedet valu lattialle ja tänää ku pesin pyykkiä ja aattelin kerranki laittaa pesupalloo ne pesuaineet ni unohin sitte laittaa koko pallon sinne koneesee, pakko oli sit pestä uudestaa seki läjä ku ei tossa pelkässä vedessä pesutehoa oo riittävästi :D
Ma hoidin jo nukkumispuolen tossa iltapaivalla :D Parin tunnin paikkarit tuli otettua.
Mun sisko on kylla onnekas tytto. Se ei ikina siivoa tata sotkuluolaansa (tai ainakaan pese lattioita, imuroi tai muutenkaan siivoa kunnolla) ja nyt kun ma asun taalla kesan, olen jo kaksi kertaa siivonnut taman lattiasta kattoon. Syksylla se saa sit tulla tanne siistiin kamppaan ja aloittaa sotkemisen alusta.
Olisinpa itsekin ymmärtänyt nukkua päikkärit. Jotenkin tuntuu, että viikonloput menee aina viikon univelkojen kuittaamiseen. Pitäisi vielä nukkua vähän varastoonkin.
Nyt yritän joka ilta mennä kello 23.00 nukkumaan, jotta tulisi edes jokseenkin inhimillinen määrä unta.