Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Ihan btw, aika kissa toi öö monacon prinsessa
mts2_vera_marina_566676_charmonaco305.jpg

cc%25252B1.jpg

Madde jää kakkoseks lol:D

Jos haluatte myrskyä, niin tulkaa minulle kylään. Mää oon ihan känkkäränkkä ja kaikki ärsyttää. Sain mansikoita ja se kyllä vähän helpotti.

Olipas treeni! Kesken etukyykkysarjan alkoi sataa vettä kaatamalla vaakatasossa päin naamaa avonaisesta ikkunasta :wtf: Ja kauhia rage-mavesarjakin tuli otettua videolle, harmi vaan että kamera tärähti ihan väärään asentoon kesken sarjan. Oltais saatu komediaa treenivideoketjuun.

Huomenna eka kesätyöpäivä, töihin pitäisi lähteä klo 6.20, ja ne kerrat kun olen tällä lomalla herännyt ennen kymmentä voi laskea yhden käden sormilla.. :D

Melkee vois pitää treenistä välipäivän, mutta kun huomenna ei ehdi treenaamaan, eikä myöskään tiistaina ja jussina oli niin pitkä tauko että pakko se on tänää rykästä jonkinmoinen reeni..... vadelmamehukeitto on muutes pirun hyvää!

Olen huolissani itsestäni. Ensimmäistä kertaa elämässä minun ei tee mieli rahkaa. Miksi minun ei tee mieli yhtä lempiruokaani? APUA!

Siis voi elämä tuota neloselta tulevaa leffaa. :lol2: Miksi tunnen myötähäpeää sitä katsoessa..?

Nyt tulee mainoksia...

Eipä ollut turha darrapäivä! Kävin nimittäin just heittämässä 26km lenkin polkupyörällä.

Back
Ylös Bottom