Off-topic 24h - Ihmettele maailmaa ja anna keskustelun virrata vapaasti

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Bisley
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: 💥 Off-topic 24h – Kaikki mikä ei sovi mihinkään muualle, mutta on pakko sanoa

Meta description: Keskustelua arjesta, ilmiöistä ja randomeista jutuista ympäri vuorokauden – auki kaikelle mitä mielessä liikkuu.

Onkos täällä ketään, vai lähtikö kaikki sittenkin alkoholille? Minä tutkin täällä kosmeettisten tuotteiden kemikaaleja. :)

On! Mitäs sie tutkit niistä? Miten parhaiten sekoittaa tuotteita, jotta saadaan räjähtävä yhdistelmä aikaiseksi vai? :D

Oli muuten lämmintä vettä :haart: ihana pulahtaa näin illalla vähän viilentymään. Harmi vaan, että rannalla ei ollut oikein muuta kuin sakkolihaa ja lapsiperheitä... :(

Ei kurjuutta kummempaa. Osaatkos sä poistaa vierasviestin profiilistas?
En osaa. Voin kyllä opetella, jos joku viissii selittää. :)

Heippa Kaira! Mikä olo?

Pandallekkin hei! En tällä kertaa yritä räjäyttää mitään, vaan luen tuoteselosteita, sillä uskon erään kosteusvoiteen ja hoitoaineen sisältävän jonkin ainesosan, jolle olen hieman allerginen. Aina jos käytän jompaa kumpaa, niin saan vasempaan ranteeseeni tai oikean peukaloluuni viereen hyttysenpuremaa muistuttavan pahkuran. Ja ötököistä ei ole kysymys, koska sama tapahtui talvella. (Olen vähän hölmö :))

Yksittäisen vierasviestin voit poistaa kun ensin viestin kohdalla lyöt rastin ruutuun ja sitten sivun alalaidassa olevasta moderation tools -palkista valitset delete message. Sama toimii myös useamman viestin kohdalla, valitset vain kaikki poistettavat.

Pandallekkin hei! En tällä kertaa yritä räjäyttää mitään, vaan luen tuoteselosteita, sillä uskon erään kosteusvoiteen ja hoitoaineen sisältävän jonkin ainesosan, jolle olen hieman allerginen. Aina jos käytän jompaa kumpaa, niin saan vasempaan ranteeseeni tai oikean peukaloluuni viereen hyttysenpuremaa muistuttavan pahkuran. Ja ötököistä ei ole kysymys, koska sama tapahtui talvella. (Olen vähän hölmö :))

Aina pitää yrittää räjäyttää jotain! Allergiat on kyllä ikäviä, onneksi miulla ei ole tiettävästi yhtään allergiaa :D Kävikkö sie kanssa uimassa?!

Perskuta. En ees tiedä voiko epävipit poistaa vierasviestejä. Onko sun vierasviestien yläpalkissa oikeella sellanen boxi mihin voi laittaa ruksin? Ja entäs vierasviestilistan alla "Moderation Tools" nappula?

e: Panda on salama

Mää en saa poistettua niitä, koska oon epävippi. Ei mulla oo ruksiboksia!

Eikä mulla ole sittenkään mitään kemikaaliallergiaa. Nimittäin kyseisten tuotteiden ainoa yhteinen ainesosa on Aqua. :D Ne eivät vain ole hyviä tuotteita minulle, tämä olikin näin heleppo juttu. Yritin vain nörttityttönä tutkia asiaa. :P

Kerätääs kolehti Ellyn vippii! :D

Mää en saa poistettua niitä, koska oon epävippi. Ei mulla oo ruksiboksia!

Kuules, sä missaat vaikka mitä kun sulla ei oo tätä jumaltitteliä. Muun muassa sadat privaatit lirkutteluviestit pakkiksen ihanilta karjuilta ja jääkaapilla bongatut komeat miehet (uusimpana bongauksena Elu!). Sulla olis myös enemmän valtuuksia muokata profiilias ym. kivaa.
Meillä vipeillä on myös sellanen taikanappula, millä voi poistaa omia postauksia jos tulee katumapäälle.

Kuules, sä missaat vaikka mitä kun sulla ei oo tätä jumaltitteliä. Muun muassa sadat privaatit lirkutteluviestit pakkiksen ihanilta karjuilta ja jääkaapilla bongatut komeat miehet (uusimpana bongauksena Elu!). Sulla olis myös enemmän valtuuksia muokata profiilias ym. kivaa.
Meillä vipeillä on myös sellanen taikanappula, millä voi poistaa omia postauksia jos tulee katumapäälle.

Mietin just, että haluaisin kovasti naimisiin. Meinaakko että vipeillä alkais herumaan kosintoja?

Mietin just, että haluaisin kovasti naimisiin. Meinaakko että vipeillä alkais herumaan kosintoja?

Täällä? Taatusti. Satoja päivässä.

Mulla on poskessa reikä. Tai ikenessä. Niinku posken sisäpuolella alahuulen hoodeilla. Semmonen kiva skraidu, on ilmestyny tänää, sangen jänskän tuntunen, en vaa kykene pitää vikkelää kieltäni erossa siitä, onpaha jotain tekemistä ku räpeltää sitä kielellä..... :D Huomenna nukun pitkää ja suuntaan tonne yhtee puistoo ottamaa arskaa kunhan heräilen :)

Back
Ylös Bottom