Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä kuuluu Elulle?![]()
Onkos täällä ketään, vai lähtikö kaikki sittenkin alkoholille? Minä tutkin täällä kosmeettisten tuotteiden kemikaaleja.![]()
En osaa. Voin kyllä opetella, jos joku viissii selittää.Ei kurjuutta kummempaa. Osaatkos sä poistaa vierasviestin profiilistas?

)En osaa. Voin kyllä opetella, jos joku viissii selittää.![]()
Pandallekkin hei! En tällä kertaa yritä räjäyttää mitään, vaan luen tuoteselosteita, sillä uskon erään kosteusvoiteen ja hoitoaineen sisältävän jonkin ainesosan, jolle olen hieman allerginen. Aina jos käytän jompaa kumpaa, niin saan vasempaan ranteeseeni tai oikean peukaloluuni viereen hyttysenpuremaa muistuttavan pahkuran. Ja ötököistä ei ole kysymys, koska sama tapahtui talvella. (Olen vähän hölmö)
En osaa. Voin kyllä opetella, jos joku viissii selittää.![]()
Mää en saa poistettua niitä, koska oon epävippi. Ei mulla oo ruksiboksia!
Kuules, sä missaat vaikka mitä kun sulla ei oo tätä jumaltitteliä. Muun muassa sadat privaatit lirkutteluviestit pakkiksen ihanilta karjuilta ja jääkaapilla bongatut komeat miehet (uusimpana bongauksena Elu!). Sulla olis myös enemmän valtuuksia muokata profiilias ym. kivaa.
Meillä vipeillä on myös sellanen taikanappula, millä voi poistaa omia postauksia jos tulee katumapäälle.
Mietin just, että haluaisin kovasti naimisiin. Meinaakko että vipeillä alkais herumaan kosintoja?
Mietin just, että haluaisin kovasti naimisiin. Meinaakko että vipeillä alkais herumaan kosintoja?
Ja Elu kannattaa sit ottaa. Sillä on hyvä perä :D
eqqulla puolestaan ihan järkyttävän kokoiset reidet. :D